Consiliul Superior al Audiovizualului din Franta indeamna posturile de televiziune si de radio sa actioneze "cu mai mult discernamant" pentru a garanta siguranta personalului din redactii si pentru a nu afecta ancheta in cazul atacului contra revistei Charlie Hebdo, relateaza Mediafax.

"In contextul evenimentelor tragice din Franta, Consiliul Superior al Audiovizualului (CSA) invita posturile de televiziune si de radio sa actioneze cu mai mult discernamant, pentru garantarea securitatii echipelor redactionale si pentru a permite fortelor de ordine sa isi indeplineasca misiunile in mod eficient", potrivit unui comunicat oficial citat de Le Figaro.

"Mesajul este un principiu de precautie in actualul context si nu vizeaza o anumita institutie media", adauga CSA. Premierul Frantei, Manuel Valls, a cerut institutiilor media sa dea dovada de prudenta pentru a nu afecta ancheta in cazul atacului contra revistei Charlie Hebdo.

Atacul terorist comis pe 7 ianuarie la sediul revistei satirice Charlie Hebdo s-a soldat cu 12 morti si 11 raniti, fiind revendicat de reteaua terorista sunnita Stat Islamic in Irak si Siria. Printre victime se numara directorul publicatiei, Stéphane Charbonnier (Charb), si alti trei cunoscuti caricaturisti - Jean Cabut (Cabu), Bernard Verlhac (Tignous) si Georges Wolinski (Wolinski). Publicatia Charlie Hebdo primise o serie de amenintari dupa ce publicase caricaturi cu Profetul Mahomed. La aceasta ora, autorii atacului terorist sunt inca in libertate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri