In perioada 15 iulie 30 septembrie 2006 Golden Brau deruleaza o promotie estivala unica pe piata de bere romaneasca, intitulata Tu cui ai da 3 masini?, care ofera consumatorilor sansa de a castiga un premiu pentru ei insisi si trei premii pentru prieteni. Patru mari premii constand in cate patru Skoda Octavia pot fi castigate pe loc, sub capacele de Golden Brau, numarul total de masini puse in joc fiind de 16.

Campania este sustinuta prin spotul de promotie Prietenii realizat de Grey Worldwide Romania. Spotul are la baza un concept creativ inovativ, conform caruia putem fi mai mult sau mai putin iubiti, in functie de alegerile pe care le facem. Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide Romania, explica: Plecand de la o mecanica extrem de incitanta, Golden Brau lanseaza cea mai atragatoare promotie a verii. Pentru prima data cineva este pus in fata unui castig instant care insumeaza patru masini. Una pentru el, iar trei pentru prietenii desemnati de acesta. Alegerea nu este una usoara si va face, poate, ca unii oameni sa te iubeasca mai putin, dar va reusi cu siguranta, ca trei prieteni sa te iubeasca la nebunie. Pentru eroul spotului, prietenia adevarata este cea legata de baietii cu care iese la o bere Golden Brau, prieteni de-o viata, care merita sa se bucure alaturi de norocosul castigator. Astfel, sentimentele pe care Golden Brau le ofera castigatorilor sunt unice atat din perspectiva marelui castigator, cat si din aceea a prietenilor sai, care se trezesc din senin cu un autoturism.

Despre aceasta promotie, Marius Melesteu, Commercial Director Brau Union, afirma: Campania tactica Tu cui ai da 3 masini? vine sa consolideze platforma de comunicare a brandului Golden Brau, Alunga monotonia. Este vorba despre o promotie unica in Romania, fiind singura campanie prin care patru persoane norocoase castiga cate patru Skoda Octavia. Prin aceasta promotie Golden Brau dorim sa fim alaturi de consumatorii nostri, ajutandu-i sa depaseasca momentele monotone de zi cu zi, si sa le oferim acestora o provocare incitanta, aceea de a-si alege cei mai buni trei prieteni carora sa le ofere cate o masina.

Produsele participante la promotie sunt sticlele de Golden Brau de 0.5 l, sticlele de plastic (PET) de Golden Brau de 1.5 si 2 l, precum si dozele de Golden Brau de 0.5 l. Premiile oferite in campanie, pe langa cele 16 Skoda Octavia, constau in alte 100 de premii a cate 400 de euro - 100 de euro pentru castigator si 300 de euro pentru alti trei prieteni alesi de acesta - si 1.000.000 de beri, toate premiile putand fi castigate pe loc. Valoarea totala a premilor Golden Brau oferite in aceasta vara depaseste suma de 600.000 de Euro.

Echipele care au colaborat la realizarea campaniei promotionale Golden Brau sunt formate din Marius Melesteu - Commercial Director, Andreas Stieber Marketing Manager, Narcisa Camarasoiu - Group Brand Manager si Marian Chiraches - Brand Manager, din partea BRAU UNION Romania, iar din partea Grey Worldwide Romania: Sorin Predescu - Creative Director, Traian Nuta - Brand Development Director, Razvan Gavrilescu - Client Service Director, Dan Draghicescu Senior TV Producer, Mihai Fetcu - Art Director, Laurentiu Dinca - Copywriter, Silvia Giurgiu Account Supervisor. Casa de productie este Castel Film, iar post-productia a fost asigurata de catre Abis Studio.

Golden Brau este marca a companiei BRAU UNION Romania, fiind lansata pe piata romaneasca in anul 1998. In numai doi ani, a ajuns una dintre cele mai vandute marci de bere din Romania. Calitatea si reteta originala a berii Golden Brau au fost rasplatite cu medalia de aur la Concursul International Monde Sellection (Bruxelles, 2003 si 2006).

Fondata in septembrie 1992, Grey Worldwide Romania este parte a WPP, fiind afiliata retelei internationale Grey Global Group, care are o traditie de aproape 90 de ani pe piata internationala si agentii in peste 85 de tari din intreaga lume. Agentia Grey se afla in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania, avand un portofoliu reprezentativ de clienti cum sunt Brau Union, British American Tobacco, GlaxoSmithKline, Nokia, Procter&Gamble, Romtelecom sau Visa. Biroul din Bucuresti coordoneaza activitatile de comunicare Sud-Estul Europei pentru clienti multinationali precum P&G, BAT sau Visa (in Albania, Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Macedonia, Moldova, Serbia si Muntenegru).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri