YouTube, siteul cu cea mai mare crestere a traficului pe Internet, a lansat o noua unealta de marketing in incercarea de a-si spoi veniturile din publicitate. Siteul permite internautilor sa incarce fisiere in format video, vizitatorii fiind practic membrii unei comunitati online care comenteaza noile videoclipuri incarcate pe site. In plus, YouTube permite utilizatorilor sa isi realizeze o pagina proprie, cu elemente personalizate, pagina pe care pot incarca filmulete proprii, pastrand astfel contactul cu prietenii sau cu familia.

In incercarea de a isi monetiza avantajul oferit de numarul foarte mare de vizitatori, YouTube ofera advertiserilor posibilitatea de a isi realiza o pagina personala prin care sa isi promoveze mai bine un produs sau un serviciu, existand si o interactivitate intre oficialii brandului si vizitatorii siteului. YouTube a experimentat ceva asemanator cu Nike, care a incarcat pe site reclame video, oferind vizitatorilor posibilitatea de a comenta asupra acestora.

Posibilitatea concepererii unei pagini proprii reprezinta un serviciu total nou oferit advertiserilor, care pot sa isi prezinte mai detaliat oferta, sa incarce scurte reclame sausa mentina contactul cu posibili clienti. Prima astfel de pagina a fost creata de Warner Brothers pentru a promova albumul 'Paris' al proaspat cantaretei Paris Hilton. Pagina include cateva videoclipuri realizate de Paris Hilton special pentru fanii ei care sunt si vizitatori ai YouTube precum si o promotie a serialului 'Prison Break' difuzat in reteaua Fox.

YouTube spera ca advertiserii vor pasi pe drumul deschis de Paris Hilton, aceasta reprezentand ultima modalitate prin care siteul incearca sa isi sporeasca veniturile din publicitate. YouTube, care potrivit oficialilor are peste 100 de milioane de vizualizari de videoclipuri zilnic, gazduieste deja toate formele traditionale de publicitate (bannere, linkuri sponosori).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri