Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a aprobat rebrandingul postului de radio Activ EFEM in Tananana, noul post urmand sa intre "on-air" pe data de 7 aprilie.

Vestea aprobarii de catre Consiliul National al Audiovizualului a proiectului editorial Tananana a ajuns foarte repede la urechile publicului si valul de nerabdare al comunitatii alternative a determinat echipa sa decida ca incalzirea vocilor si fine-tuning-ul necesar oricarui proiect complet nou sa se faca public, in FM, incepand cu 7 aprilie.

Cine va face parte din proiectul Tananana

Primele voci care se vor auzi pe noul post radio vor fi Vlad Craioveanu si Ciprian Muntele, care cu al lor "Patinal" vor da trezirea unui public urban, modern ca program, care la 7:30 este poate doar "la al doilea snooze al alarmei".

Din echipa postului de radio vor mai face parte si Doru Oprisan, ce-si da "check-in" de la 10:30, si Emilian Frinculescu ce vine cu LUNCH BOX-ul de bunatati la radio, doua emisiuni de companie ce-si propun sa-ti completeze programul si meniul zilei.

Pe langa acestia, Bogdan Serban, dar si Calin Gheorghe vor incheia programul zilnic al noului format Tananana. In week-end, Dan Chiper si Alexandra Dudu vor tine altaturi ascultatorii. Latura informativa va include grupaje de stiri din ora in ora de luni pana vineri, de la 8 la 20.

Ce este, de fapt, Tananana?

Proiectul "Tananana" este unul eminamente muzicalo-cultural, asadar numele va include in playlist diverse piese ale alternativului, asa cum este el definit in prezent, cu influente indie, rock, punk, electro, funk sau hip-hop.

Pregatirile pentru proiectul Tananana au inceput de mai bine de un an. Tananana va fi ascultat pentru inceput in Bucuresti pe 92,7 FM, 89,7 in Timisoara, 93,5 in Medgidia si 97,6 in Husi.

Sursa foto: Vlad Craioveanu, cont personal Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri