The Art of Socia Media- Power Tips for Power Users

The Art of Socia Media- Power Tips for Power Users

Indiferent ca iti promovezi un business, un produs sau chiar pe tine, de multe ori social media este printre factorii esentiali pentru a avea succes. The Art of Social Media- Power Tips for Power Users este o lectura obligatorie avand in vedere ca printre cei doi autori se numara si Guy Kawasaki, fostul evanghelist sef al Apple si unul dintre pionierii utilizarii blogurilor, Facebook, Twetter si Tumblr.
Guy Kawasaki si Peg Fitzpatrick ofera peste 100 de sfaturi practice prin care puteti deveni mai interesanti pe cele mai populare retele de socializare.

The Power of Visual Storytelling

The Power of Visual Storytelling

Asa cum spune si titlul, cartea este despre puterea de a spune povesti prin imagini, cum se folosesc imaginile, clipurile video , prezentari, infografice, si social media pentru a promova branduri.

Decoding the New Consumer Mind

Decoding the New Consumer Mind

O carte despre schimbarile care s-au petrecut in ultimul deceniu in mintea consumatorului, in felul in care acesta cumpara, de ce si cand cumpara.

Unconscious Branding

Unconscious Branding

Daca oamenii se hotarasc inconstient, de ce tot insistam sa ii intrebam prin cercetari traditionale de marketing de ce iau anumite decizii? O carte despre neurostiinta, care vorbeste despre cele mai cunoscute concepte stiintifice si le dezbate pentru a ne arata cum marketam, promovam si consumam produse in era digitala.

Hooked

Hooked

De ce unele branduri ne atrag atentia si altele nu? De ce ramanem fideli unor produse si servicii? Aceasta carte ne explica de ce in multe cazuri oamenii cumpara produse si devin fideli acestora din obisnuinta.