Pitchul Carrefour inca face valuri: mesaj fals al lui Dernoncourt pe o pagina clona a TechCrunch

Pichul Carrefour, care a starnit mania agentiilor de advertising dupa ce retailerul a invitat la o discutie 85 de firme si nu doar cateva cum este obisnuit in cadrul industriei, continua sa faca valuri in online. Dupa nenumarate glume ale creativilor, vineri a fost creata si o pagina clona a site-ului TechCrunch pe care este postata o declaratie falsa a mangerului Carrefour.

Falsa pagina, creata prin clonezone, un instrument care iti permite sa creezi pagini clona ale unor din cele mai importante site-uri din lume, are deja peste 1.000 de sharuri pe diverse retele sociale si posteaza un mesaj imaginat al managerului Carrefour.

Pitchul la care Carrefour Romania a invitat 85 de agentii a facut valuri in piata, majoritatea publicitarilor avand reactii dure la adresa retailerului.

Carrefour Romania, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piata locala, a cheltuit in jur de 40.000 de euro pe banii celor 85 de agentii de publicitate pe care le-a invitat la pitch, a declarat Ema Prisca, presedinte Art Directors Club (ADC) Romania, asociatia profesionala a oamenilor de creatie din industria de advertising, intr-o scrisoare deschisa Jean-Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.

Citeste si:
Vanzarile Carrefour Romania au crescut, dupa succesul Supeco
Vanzarile Carrefour Romania...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Publicis Events lansează platforma de evenimente outdoor SUMMER IN THE CITY
Setari Cookie-uri