The New York Times a renuntat, luni, la taxa impusa pentru lectura unora dintre cele mai bune articole ale sale, publicate in ultimii patru ani, in cadrul unei serii mai largi de initiative, ce marcheaza depasirea de acest ziar a pragului de 1 milion de abonamente digitale, informeaza poynter.org.

Articole, editoriale si materiale video au fost selectionate de un grup de editori din conducerea cotidianului The New York Times (NYT) si reprezinta un "tribut" adus jurnalismului favorizat si sustinut de abonatii digitali ai ziarului, a precizat Clifford Levy, asistent-editor al publicatiei americane.

Lista contine 50 de materiale jurnalistice care evidentiaza cel mai bine spiritul de la The New York Times, incluzand corespondenta externa, articole de opinie, reportaje culturale si anchete apartinand jurnalismului de investigatie.

"Vrem ca abonatii nostri online sa stie ca aceasta este o parte din jurnalismul pe care ei il sustin. Nu am fi putut sa facem toate aceste lucruri fara abonatii nostri online. Este o lista uimitoare", a adaugat Clifford Levy.

Cele 50 de articole care pot fi citite in regim de gratuitate sunt prezentate intr-un editorial scris de Dean Baquet, executiv-editor al cotidianului american, si vor ramane disponibile spre consultare, gratuit, timp de cateva saptamani. In aceasta perioada, editorii publicatiei vor solicita un feedback de la cititori, pentru a determina felul in care acestia au fost afectati de stilul jurnalistic practicat de The New York Times.

Comentariile ce vor fi primite de la cititori vor fi folosite pentru a ilustra un al doilea "pachet" de articole publicate de NYT, ce vor putea fi consultate tot gratuit, pe 5 octombrie, intr-o alta initiativa care va celebra succesul obtinut de programul de abonamente digitale.

Programul abonamentelor digitale a reprezentat o strategie importanta pentru The New York Times, care s-a confruntat cu o scadere considerabila a veniturilor din publicitate, la fel ca restul publicatiilor din industria presei scrise. Margaret Sullivan, public-editor la The New York Times, a spus ca depasirea pragului de 1 milion de abonamente digitale reprezinta "un mare succes", dar ca succesul acestora nu va asigura de unul singur viitorul financiar al ziarului. In august, NYT a anuntat o scadere cu 13% a veniturilor din print, insa acea pierdere a fost compensata de veniturile din cresterea numarului de abonamente digitale.

Sursa foto: http://www.nytimes.com/

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri