Branduri care exprima compasiune

Branduri care exprima compasiune

Generatia Y castiga o influenta tot mai mare pe piata, iar brandurile care-si doresc longevitate si fidelitate din partea clientilor vor fi nevoite sa-si dovedeasca relevanta atat din punct de vedere social, cat si al produsului. Aceasta mentalitate de brand orientat catre latura umana inseamna depasirea programelor de CSR si a activitatii de baza si implicarea unor forte mai ample pentru a genera o schimbare pozitiva, pentru binele general.

Sursa foto: Leszek Glasner, Shutterstock

Analisti zi de zi

Analisti zi de zi

Consumatorii vor prelua controlul asupra datelor cu caracter personal si vor opta pentru modalitati mai sofisticate de a integra, compara si evalua aceste informatii, astfel incat sa obtina o imagine mai clara a comportamentului lor de consum si sa se bucure de un grad de satisfactie mai ridicat.
Brandurile care vor oferi clientilor aceasta posibilitate cu ajutorul tehnologiilor care permit identificarea tiparelor comportamentale si a unor platforme de agregare a datelor vor fi preferate de consumatori in viata de zi cu zi.

Sursa foto: Mclek, Shutterstock

Video killed the radio star

Video killed the radio star

Continutul video va castiga o amploare tot mai mare pe internet, pe masura ce editorii, motoarele de cautare si retelele de socializare acorda prioritate continutului video - formatul ideal de infotainment intr-o era in care atentia este din ce in ce mai scazuta.

Butonul „play” va deveni principalul indemn la actiune, vloggerii vor fi tot mai influenti, iar transmiterea de informatii in timp real va fi ceva banal.

Sursa foto: Fer Gregory, Shutterstock

Intoarcerea la principiile de baza

Intoarcerea la principiile de baza

Vom fi martorii unor schimbari rapide la nivelul comportamentului consumatorilor, pe masura ce economia colaborativa cucereste tot mai multe piete. Nimic nu va mai fi de neatins - noi modele se vor impune, de la finante la sanatate, pentru ca generatiile urmatoare vor sparge regulile, iar imprimantele 3D vor democratiza inovatia prin crearea rapida de prototipuri la costuri reduse.

Sursa foto: Enmyo, Shutterstock

Arta imediatului

Arta imediatului

Dominatia comunicatiilor mobile si avantul platilor contactless vor stimula cererea bazata pe satisfactie imediata si nevoia de experiente tehnologice cat mai simple si rapide.

Procesul de decizie din partea consumatorului se fragmenteaza in sute de micromomente care se manifesta in timp real si sunt influentate de intentiile consumatorului. Organizatiile trebuie sa fie acolo in clipa in care consumatorul isi manifesta interesul, oferind informatii, oportunitati si interactiuni prompte.

Sursa foto: LDprod, Shutterstock

Dark social in lumina reflectoarelor

Dark social in lumina reflectoarelor

Oamenii vor trece de la transmiterea de continut pe fluxuri de informatii publice, la legaturi mai stranse cu grupuri mici si fluide pe platforme mai putin vizibile si accesibile pentru monitorizare, cunoscute sub numele de dark social.

Organizatiile vor incerca sa inspire, sa activeze si sa urmareasca schimbul de informatii din dark social, pentru a atrage atentia si pentru a genera reactii.

Sursa foto: Marcogarrincha, Shutterstock

Demonstreaza-mi ca ma cunosti

Demonstreaza-mi ca ma cunosti

Intr-o era dominata de posibilitatea de a compara preturi instantaneu si de a consulta parerile altor consumatori, brandurile vor fi nevoite sa se concentreze pe incurajarea legaturilor umane emotionale directe cu consumatorii, care asteapta respect si servicii personalizate de fiecare data. Pictogramele emoji vor aparea peste tot, atat in meniuri cat si in formularele de feedback, iar experientele personale placute vor conta mai mult ca niciodata.

Sursa foto: Patpitchaya, Shutterstock

Oamenii au puterea

Oamenii au puterea

Oamenii din intreaga lume vor folosi platformele digitale pentru a demara campanii si pentru a mobiliza sustinatori de pretutindeni ai cauzelor in care ei cred, pentru a genera schimbarea. Noile platforme de implicare civica vor pune cetatenii in dialog cu autoritatile si vor permite participarea directa si responsabilizarea.