Grupul Mediapost Hit Mail, care activeaza pe piata de marketing relational din Romania, a achizionat 60% din actionariatul agentiei Metrica, specializata in marketing direct, continuandu-si astfel extinderea pe piata bulgara. Tranzactia din Bulgaria traseaza directia strategica pe care o urmeaza grupul Mediapost Hit Mail in ceea ce priveste oportunitatile de crestere nu doar organica, ci si prin achizitii.

Hotararea de extindere este motivata de oficialii companiei ca avand la baza o buna cunoastere a pietei bulgare, operand in aceasta tara inca din 2005, de la infiintarea Mediapost Hit Mail Bulgaria. "Decizia noastra de a detine un pachet majoritar in cadrul Metrica se datoreaza in primul rand portofoliului de solutii de marketing, logistica si de baze de date, unic in Bulgaria, pe care compania il detine, dar si relatiilor pe termen lung construite cu clientii sai si echipei sale de profesionisti. Solutiile oferite de Metrica ne intregesc portofoliul de produse din Bulgaria, care devine, astfel, apropiat de cel oferit in Romania. In plus, ne bazam pe predictibilitatea pe care ne-o ofera piata bulgara, ca urmare a asemanarilor cu cea romaneasca si a prezentei noastre acolo de mai bine de 10 ani. Nu in ultimul rand, multi dintre clientii pe care ii avem in Romania sunt activi pe ambele piete, astfel ca anticipam o extindere a colaborarilor drept un rezultat cat se poate de firesc si natural al achizitiei noastre", a adaugat Marian Seitan, director general Mediapost Hit Mail, parte a Grupului francez La Poste.

In ceea ce priveste compania bulgara Metrica, estimarile prezinta un potential de crestere a cifrei de afaceri de 30% pana la 50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail.

"Aceasta schimbare de actionariat este deosebit de importanta pentru noi intrucat va conduce in mod automat la cresterea companiei si extinderea portofoliului de servicii. Totodata, va permite accesul la cunostinte si practici de succes si incorporarea unor decizii tehnologice care ne garanteaza o imbunatatire a serviciilor noastre, precum si multe noi oportunitati pentru clientii nostri", a spus Yordan Kumchev, directorul general Metrica.

Cu o cifra de afaceri anuala de 10,8 milioane de Euro, peste 300 clienti si o cota de piata de circa 35%, Mediapost Hit Mail este principalul jucator de pe piata de marketing relational si promotii de consumatori din Romania. Infiintata in 1997, compania numara in prezent 670 de angajati si are birouri la Bucuresti, Sofia si Cluj-Napoca. Din 2009 este parte a grupului francez La Poste (Posta Franceza) prezent, prin divizia sa Mediapost specializata in marketing relational, in Franta, Spania, Portugalia, Marea Britanie, Belgia, Romania si Bulgaria. La Poste opereaza ȋn 40 de tari de pe 4 continente, generand cu cei peste 260,000 angajati o cifra de afaceri de 22,2 miliarde euro (din care 17.9% ȋn afara Frantei).

Metrica este o agentie specializata in implementarea de campanii integrate de marketing direct. In cursul lunii octombrie 2015, compania a inceput sa furnizeze un serviciu de management unic pentru piata din Bulgaria, pentru retailerii online, denumit StepUP. Portofoliul vast al bulgarilor de la Metrica include servicii de marketing telefonic, vanzari directe, customer service, servicii privind procesele de vanzari directe, marketing direct, gestionarea bazelor de date, organizarea de campanii promotionale si programe de loialitate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri