Cultura este importanta pentru tinerii care se pregatesc sa lucreze in domeniul publicitatii, iar scolarizarea trebuie sa devina o misiune personala a fiecarei persoane, a declarat in cadrul emisiunii Wall-Street 360 Teodora Migdalovici, Ambasador al Festivalului de Creativitate Cannes Lions, care a recomandat doua carti de nelipsit din biblioteca tinerilor.

"Scoala este importanta pentru fiecare din noi, eu insami invat cu o pasiune dezarmanta. (…) Misiunea de a ne face upgade este o misiune persoana si trebuie sa o facem fie intr-o maniera autodidacta, fie sa mergem la scoli asumate", a spus Migdalovici.

Potrivit acesteia, cei care isi doresc sa lucreze in domeniul comunicarii trebuie sa aiba in vedere autori ca Daniel Goleman si Tony Hsieh, dar si sa citeasca mai multe carti despre autenticitate si creativitate.

Afla mai multe despre publicitate in emisiunea WALL-STREET 360.


Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
10 lucruri pe care sa le faci dupa munca, decat sa te uiti la TV