Onestitatea este mereu cea mai buna varianta de comunicare

Onestitatea este mereu cea mai buna varianta de comunicare

PR-ul de slaba calitate se bazeaza pe dezinformare. Insa, oamenii prefera adevarul in fata ambiguitatilor, chiar si atunci cand realitatea este greu de acceptat. Cand ai neclaritati, fii cinstit fata de tine, echipa si audienta.

Sursa foto: Constantin Stanciu, Shutterstock

Tine-te de cuvant

Tine-te de cuvant

Cand promiti ceva clientului, angajatilor sau jurnalistilor, ei se asteapta sa le oferi acel lucru…orice s-ar intampla. Chiar daca este greu sa gestionezi asteptarile, o primisiune este sfanta. Intr-o industrie bazata pe cuvinte, vei fi judecat in functie de abilitatea de a face ceea ce ai spus.

Sursa foto: Exopixel, Shutterstock

Fii credibil

Fii credibil

Probabil ai mai auzit ca PR-ul nu este nimic fara incredere si loialitate. Relatiile sunt totul in industria de comunicare, asa ca alege cu grija oamenii in care ai incredere si felul in care ii faci sa iti fie loiali.

Sursa foto: Chattanongzen, Shutterstock

Vorbeste fata in fata cu oamenii

Vorbeste fata in fata cu oamenii

E-mailurile si coversatiile telefonice sunt confortabile, dar intalnirile sunt mai valoroase. Vorbind fata in fata, castigi mai mult respect si rezultatele sunt mai bune pe termen lung.

Asa cum spunea, Josh Harlow, vicepresedinte al agentiei de comunicareJones PR: << Nu poti da mana cu cineva prin intermediul e-mailului!>>

Sursa foto: G-stockstudio, Shutterstock

Odihneste-te indeajuns

Odihneste-te indeajuns

Toti profesionistii in PR ar trebui sa fie atenti la acest lucru. Dormitul este un rau necesar, asa ca ai grija de tine. Asa ca, din cand in cand, ia o pauza.

Sursa foto: Andrey Kuzmin, Shutterstock

Sursa foto: Contul de Facebook al House of Cards