Protagonistul este un Chivu de nerecunoscut. Scopul o bautura carbogazoasa
Sint ani buni de cind stam pe acasa si a cam venit vremea sa mai stam si prin cantonamente vara, a declarat fundasul Romei, invitat la lansarea campaniei Coca-Cola. Ultima reclama romaneasca pentru brandul de 67 de miliarde de dolari, conform ultimelor masuratori Interbrand, a mizat tocmai pe situatia tricolorilor si calificarile lor ratate.

Cu mesajul Sa redevenim celebri, Coca-Cola il plimba pe capitanul nationalei printr-un Bucuresti care il ignora. Singura scinteie vine de la un taximetrist. Imi pareti cunoscut, sinteti actor?, il intreaba pe Chivu, iar replica a devenit deja titlul neoficial al reclamei.

Necunoscuti, dar optimisti

Echipa de creatie de la McCann Erickson, agentia care se ocupa de imaginea Coca-Cola pe plaiurile autohtone de sapte ani, povesteste pentru Cotidianul cum li s-a aratat muza publicitara. Romania nu s-a mai calificat din 2000 la nici un turneu final. Acum, asteptarile din partea suporterilor nu sint foarte mari.

Nu conteaza cum se joaca, atit timp cit o sa ne calificam si noi. Pentru ca, in momentul de fata, lumea ne-a cam uitat. Asa ca am plecat de la un adevar, si anume ca am ajuns niste necunoscuti in fotbal, cu un iz de optimism in final, spune Titus Dumitrescu, copywriter McCann.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4631&art=250&cHash=d82fa7a94e

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri