Dupa ce anul trecut au incurajat donarea de sange prin Pay with Blood, Untold lanseaza o noua campanie de marketing, Blood Network. Toti cei care doneaza sange primesc bilete de o zi sau reduceri la abonamente si intra in comunitatea "Si eu Donez", prima retea a donatorilor benevoli de sange din Romania.

Campania Blood Network se desfasoara in perioada 7-29 iulie si are loc in toate centrele de transfuzii din tara. Donatorii primesc o reducere de 150 de lei la abonament, care in prezent se ridica la 450 de lei + taxe. In schimb, cei care aleg sa doneze la caravana mobila Untold primesc bilete gratis pentru ziua de joi a festivalului, cand pe scena vor urca Tiesto, Dimitri Vegas & Like Mike si Faithless. Caravana Untold, prezenta saptamana trecuta la Cluj, se afla in perioada 18-20 in parcul Herastrau din Capitala, incepand cu ora 9.00.

Dupa succesul inregistrat cu Pay with Blood, care a primit premiul pentru cea mai buna campanie de PR la Cannes Lions, organizatorii Untold impreuna cu platforma tehnologica "Si eu donez" pun bazele primei retele a donatorilor benevoli de sange din Romania. Toti cei care doneaza sange se inscriu in comunitatea "Si eu donez" si sunt anuntati prin newsletter sau prin notificari cand este nevoie de sange. Prin aceasta retea, organizatorii doresc ca donarea de sange sa se faca sistematic si in mod regulat, nu doar sub influenta unor stimuli emotionali, precum s-a intamplat in cazul tragediei de la Colectiv.

Fondata in urma cu trei ani, "Si eu donez" este o asociatie non profit care isi propune sa faca legatura intre cererea si oferta de sange din Romania cu ajutorul tehnologiei si a social-media. Platforma are o comunitate de peste 10.000 de fani pe Facebook si vizeaza introducerea in sistem a tuturor donatorilor si notificarea acestora de a veni sa doneze atunci cand este nevoie de sange. Totodata, platforma isi propune sa ajunga sa anticipeze nevoia de sange intr-o anumita regiune sau intr-un interval de timp. Suportul tehnologic este oferit de Microsoft Romania, iar scopul fondatorilor este de a dezvolta proiectul si de a-l dona Ministerului Sanatatii.

Anul trecut "Pay with blood” a strans un numar de peste 1.000 de donatori de sange din intreaga tara. Cu doar doua zile inainte de terminarea campaniei, s-a depasit cu mult numarul estimat de organizatori de 500 de donatori la nivelul intregii tari. Cel mai mult s-a donat in Cluj-Napoca, unde 617 persoane s-au prezentat la Centrul de Transfuzie Sanguina, punand astfel institutia in dificultatea de a stoca rezervele de sange. In Bucuresti au fost 100 de donatori, iar in alte centre judetene si regionale s-a inregistrat un numar de 241 de donatori.

Adrian Chereji, director de marketing si comunicare Untold Festival, spunea, anul trecut, ca ideea "Pay with blood” a venit din analogia creata intre nevoia de sange a vampirului Dracula, personaj central al conceptului Untold, si nevoia de donare de sange din Romania. “Stiam ca este o problema destul de grava vizavi de donarea de sange din Romania si stiam ca se poate face ceva in acest sens”.

In urma cu doua saptamani, oficialii Untold au lansat o alta campanie de marketing care vizeaza promovarea turistica a Transilvaniei, "Transilvania All Inclusive", in colaborare cu Autoritatea Nationala de Turism. Astfel, pe baza bratarii de acces la festival, turistii pot vizita obiective turistice precum Cimitirul Vesel, Salina Turda, Castelul Bran, muzeul Brukental, beneficiind de reduceri de 50% sau chiar gratuitati. Campania se desfasoara in perioada 9-15 august.

Cea de-a doua editie a festivalului Untold are loc in perioada 4-7 august, in Cluj-Napoca si se estimeaza ca vor participa 300.000 de persoane. Bugetul festivalului de anul acesta este de cinci milioane de euro, iar printre principalii artisti care vor urca pe scena se numara cei mai buni cinci DJ-i ai lumii: Tiesto, Armin van Bureen, Hardwell, Martin Garrix si Dimitri Vegas & Like Mike.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri