Meciul Romania - Belarus, din preliminariile EURO 2008, disputat aseara si transmis in direct pe TVR 1, a asezat postul public pe prima pozitie in topul audientelor. La nivel national, 4.208.000 de microbisti au facut galerie nationalei in fata televizorului, dintre care 1.978.000 in mediul urban.
Pe durata meciului, TVR 1 a inregistrat un rating mediu de 20,8% si o cota medie de piata de 45,6%, la nivelul intregii tari, iar pe mediul urban rating-ul a fost de 17,6% si share-ul de 42,7%.TVR 1 a fost urmat de Antena 1, cu 4,2% rating si 10,2% share la nivel urban, respectiv 4,5% rating si 10% cota de piata, la nivelul intregii tari, informeaza un comunicat al TVR. Locul al treilea in topul audientelor de aseara l-a ocupat postul ProTV, cu un rating mediu de 4% si un share de 9,7% pe urban, respectiv 3,4% rating si 7,4% share la nivel national.

Repriza a doua a meciului Bulgaria - Olanda, disputat tot aseara, a adus statutul de lider de audienta postului TVR 2, care a transmis partida in direct. Canalul 2 al postului public a inregistrat, pe acest tronson orar, un rating mediu de 6,7% si un share de 16,3% la nivel national, respectiv 6,1% rating si 15,2% share la nivel urban, cu un numar de telespectatori de 1.354.000 in toata tara, dintre care 685.000 in mediul urban.

Antena 1 s-a clasat dupa TVR 2, cu un rating mediu de 5,1% si un share de 12,6% pe urban, respectiv 5,4% rating si 13% share la nivel national. Pe acelasi interval orar, locul al treilea ca audienta a fost ocupat de Acasa TV, cu 3,7% rating si 9,3% share mediu pe urban, respectiv 3% rating si 7,4% cota medie de piata, la nivel national.Cele doua partide fac parte din preliminariile EURO 2008, competitie pentru care TVR a achizitionat deja drepturile de difuzare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri