Golden Brau deschide sezonul cu un nou ambalaj si o noua atitudine. Marca a aparut pe piata cu o noua sticla, moderna, cu gatul alungit. Noul design pastreaza culorile care au consacrat Golden Brau, verdele si auriul, elementul de noutate fiind reprezentat de forma inedita a etichetei. Aceasta are un design atipic, pornind de la o forma hexagonala. Un alt element nou al etichetei este medalia de aur obtinuta de Golden Brau la Concursul International de la Bruxelles din 2003 pentru calitatea marcii si reteta originala a berii. Marca Golden Brau face parte din portofoliul Brau Union Romania. Infiintata in 1998, Brau Union Romania este in prezent parte a Grupului Heineken, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume si grupul cu cea mai raspandita prezenta internationala. Brau Union are 5 unitati de productie, la Miercurea Ciuc, Hateg, Constanta, Craiova si Bucuresti. Portofoliul de marci oferit acopera toate segmentele pietei de profil: Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Covidul a ucis globalizarea, spune vicepreședinta Băncii Mondiale. Așa să fie?
Setari Cookie-uri