Pentru prima oara in spatiul advertising-ului, sediul unei agentii de publicitate din Romania s-a transformat dintr-un spatiu de expozitie a ideilor, intr-unul de expozitie a unor serii de proiecte site-specific.
Agentia care a facut primii pasi in aceasta directie este Starlink iar artistul vizual care isi va prezenta lucrarile publicului este Catlin Burcea, Senior Art Director. Astfel, o data la 4 luni, un artist va imagina o expozitie ce va materializa deopotriva locul si natura activitatii de advertising, informeaza un comunicat al agentiei.

Expozitia intitulata “CONNECT AS: GUEST” reprezinta un experiment visual: fiecare din noi are un spatiu limita care, odata atins de o alta persoana, declanseaza intrarea intr-o alta paradigma: aceea a intruziunii violente ori, dimpotriva, a tandretii. Prin executiile sale, Catalin a incearcat sa sesizeze aceasta fina limita, diferita de la om la om, printr-o serie de fotografii in care fiecare dintre subiecti apare amenintat de un instrument de tortura pe care el insusi si l-a ales.

Intre 12 octombrie si 1 decembrie, Starlink va invita sa descoperiti experimentul lui Catalin Burcea intre peretii unei cladiri albe cu sase etaje, devenita peste noapte spatiu neconventional de expozitie, pe strada Nicolae Iorga, la numarul 13.

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »