Campanie de lansare a modelului Dacia Logan MCV (Multi Convivial Vehicle), intitulata Mai mult spatiu, mai multe posibilitati, este semnata de Graffiti BBDO si se difuzeaza incepand din 14 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentele presa scrisa, outdoor, internet si radio.
Lansarea Dacia Logan MCV vine la doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan Sedan. Succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila impunea dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia potentialului consumator.

Fiind un proiect international de anvergura, deosebit de important pentru Renault, campania de lansare Dacia Logan MCV a facut obiectul unui pitch international, anunta un comunicat al agentiei. BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte proiectul. Noutatile care trebuiau comunicate prin campania de lansare Logan MCV erau atributele esentiale ale produsului: spatios si versatil. Mesajul-cheie pe care s-a construit brieful a fost o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti. Dificultatea a constat in a exprima caracterul dual al modelului Logan MCV - el putand functiona in egala masura ca un autoturism de famile spatios si elegant, dar si ca un vehicul utilitar flexibil si versatil.

Pornind de la aceasta dualitate si adresandu-se consumatorului familist in jur de 35 de ani (care munceste mult dar stie sa se bucure si de clipele petrecute cu cei dragi), dezvoltarea campaniei Logan MCV s-a realizat pe o directie emotionala o poveste de familie construita in jurul relatiei tata-fiu.

Graffiti BBDO semneaza campania de lansare Logan MCV
Conceptul creativ s-a bazat pe doua premise contrare: masina practica vs. masina care satisface un James Bond. Solutia creativa aleasa a fost de a se merge pe o pista falsa, pastrand stilul Logan, pentru ca in final sa se descopere un tata de familie care-i face un cadou extraordinar fiului sau. In spot, masina e un sprijin pentru actiuni extraordinare pe care consumatorul le poate intreprinde, iar actiunile extraordinare il transforma pe sofer/proprietar in eroul familiei sale.

Spotul este difuzat incepand cu data de 14 octombrie pe posturile ProTV, Antena 1, TVR1, Prima TV, Realitatea TV, Discovery, Tv Sport, National Geographic, National TV, TVR2, Antena 3, AXN. Productia a fost coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis. Regia a fost semnata de Louis-Pascal Couvelaire (regizorul filmului Michel Vaillant ), cu Michel Abramowicz ca DOP.

Graffiti BBDO semneaza campania de lansare Logan MCV
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei de lansare Logan MCV a fost formata din: Automobile Dacia Groupe Renault: Didier Vidalinc Director de Marketing, Eduard Croitoru Director de Publicitate,
Renault: Patrick Delarbre, Coordonare Publicitate Internationala Logan

Graffiti BBDO: Bogdan Mirica Creative Director, Cosmin Ezaru Group Creative Director, Petru Teodorescu - Copywriter, Radu Zaharescu Senior Art Director, Monica Garbur AV Production Manager, Vitalie Brega Photo Producer, Sorin Psatta Strategy & Reserach Director, Simona Costea Account Director si Daniela Ioan Account Executive; Media Direction: Virginia Lungu Media Manager.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri