Fiind un proiect international de anvergura, deosebit de important pentru Renault, campania de lansare Dacia Logan MCV a facut obiectul unui pitch international, anunta un comunicat al agentiei. BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte proiectul. Noutatile care trebuiau comunicate prin campania de lansare Logan MCV erau atributele esentiale ale produsului: spatios si versatil. Mesajul-cheie pe care s-a construit brieful a fost o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti. Dificultatea a constat in a exprima caracterul dual al modelului Logan MCV - el putand functiona in egala masura ca un autoturism de famile spatios si elegant, dar si ca un vehicul utilitar flexibil si versatil.
Pornind de la aceasta dualitate si adresandu-se consumatorului familist in jur de 35 de ani (care munceste mult dar stie sa se bucure si de clipele petrecute cu cei dragi), dezvoltarea campaniei Logan MCV s-a realizat pe o directie emotionala o poveste de familie construita in jurul relatiei tata-fiu.
Conceptul creativ s-a bazat pe doua premise contrare: masina practica vs. masina care satisface un James Bond. Solutia creativa aleasa a fost de a se merge pe o pista falsa, pastrand stilul Logan, pentru ca in final sa se descopere un tata de familie care-i face un cadou extraordinar fiului sau. In spot, masina e un sprijin pentru actiuni extraordinare pe care consumatorul le poate intreprinde, iar actiunile extraordinare il transforma pe sofer/proprietar in eroul familiei sale.
Spotul este difuzat incepand cu data de 14 octombrie pe posturile ProTV, Antena 1, TVR1, Prima TV, Realitatea TV, Discovery, Tv Sport, National Geographic, National TV, TVR2, Antena 3, AXN. Productia a fost coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis. Regia a fost semnata de Louis-Pascal Couvelaire (regizorul filmului Michel Vaillant ), cu Michel Abramowicz ca DOP.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei de lansare Logan MCV a fost formata din: Automobile Dacia Groupe Renault: Didier Vidalinc Director de Marketing, Eduard Croitoru Director de Publicitate,
Renault: Patrick Delarbre, Coordonare Publicitate Internationala Logan
Graffiti BBDO: Bogdan Mirica Creative Director, Cosmin Ezaru Group Creative Director, Petru Teodorescu - Copywriter, Radu Zaharescu Senior Art Director, Monica Garbur AV Production Manager, Vitalie Brega Photo Producer, Sorin Psatta Strategy & Reserach Director, Simona Costea Account Director si Daniela Ioan Account Executive; Media Direction: Virginia Lungu Media Manager.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: