Lansarea Dacia Logan MCV vine la doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan Sedan. Succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila impunea dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia potentialului consumator.

Fiind un proiect international de anvergura, deosebit de important pentru Renault, campania de lansare Dacia Logan MCV a facut obiectul unui pitch international, anunta un comunicat al agentiei. BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte proiectul. Noutatile care trebuiau comunicate prin campania de lansare Logan MCV erau atributele esentiale ale produsului: spatios si versatil. Mesajul-cheie pe care s-a construit brieful a fost „o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti”. Dificultatea a constat in a exprima caracterul dual al modelului Logan MCV - el putand functiona in egala masura ca un autoturism de famile spatios si elegant, dar si ca un vehicul utilitar flexibil si versatil.

Pornind de la aceasta dualitate si adresandu-se consumatorului familist in jur de 35 de ani (care munceste mult dar stie sa se bucure si de clipele petrecute cu cei dragi), dezvoltarea campaniei Logan MCV s-a realizat pe o directie emotionala – o poveste de familie construita in jurul relatiei tata-fiu.

Graffiti BBDO semneaza campania de lansare Logan MCV