“Ianuarie a fost o luna pornita in forta, cu brief-uri primite de la clienti pe 3 ianuarie. In continuare vom vedea studii strategice, studii de pozitionare, de segmentari, de intelegere a nevoilor consumatorilor, studii care se axeaza pe intelegerea generatiilor si studii la raft. Devine importanta viteza si rapiditatea cu care se realizeaza un studiu, clientii nu mai au timp sa astepte o luna pentru un raport de cercetare masiv. Favorizam culegerea datelor online, ceea ce numim device agnostic, sa poti accesa studiul pe toate device-urile disponibile. Rapiditatea ar fi unul din cuvintele-cheie ale acestui an”, a spus Alina Stepan, in cadrul emisiunii Profesionistii in Retail.

Grupul Ipsos a incheiat anul trecut in Romania cu o cifra de afaceri de circa 55 de milioane de euro, peste nivelul de 45 de milioane de euro la care este evaluata intreaga industrie locala de cercetare, evolutia fiind sustinuta de activitatea hub-ului onlne global si de compania full service pentru Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont