In ceea ce priveste profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA), grupul Pro TV a obtinut in primul trimestru al anului 2017 14,6 milioane de dolari, o crestere de 62% fata de aceeasi perioada a anului 2016.

La nivelul grupului, Romania este a doua piata pentru CME, cu venituri de 38,9 milioane dolari in primul trimestru din 2017, in crestere cu 25% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Spre comparatie, prima tara – Cehia, a inregistrat venituri de 39,4 milioane dolari, in crestere cu doar 5%.

In schimb, afacerile grupului Pro TV au devenit cele mai profitabile pentru CME, in crestere cu 62% fata de primul trimestru din 2016, la suma de 14,6 milioane dolari. Urmatoarea piata profitabila este Cehia, cu 10,9 milioane dolari.

CME a avut in primul trimestru al acestui an venituri nete in crestere cu 5% la rate efective si 8% la rate constante, ajungand la 135 milioane dolari, dintre acestea aproximativ 39 milioane de dolari reprezentand veniturile grupului Pro TV, care include 9 televiziuni, Pro TV, Pro TV International, Acasa, Acasa GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si mai multe site-uri. Totodata, in operatiunile de pe piata romaneasca sunt incluse si posturile din Republica Moldova, respectiv PRO TV Chisinau si Acasa in Moldova.