Cele doua asociatii profesionale ale industriei de marketing si publicitate din Romania, care reprezinta interesele a peste 130 de companii active in domeniu - clienti de publicitate, agentii de creatie si media precum si institutii mass media, mai sustin ca predictibilitatea cadrului fiscal si legislativ reprezinta o conditie esentiala pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri sustenabil, deschis spre investitii si generator de crestere economica.

„Orice masura de modificare a legislatiei, mai ales in ceea ce priveste impozitarea profitului sau a veniturilor angajatilor, trebuie facuta numai dupa elaborarea unui studiu de impact si doar in urma unor consultari ample si profunde cu mediul de afaceri. Implementarea unor masuri de amploarea celor mentionate in Programul de Guvernare fara indeplinirea pasilor de mai sus poate duce, printre altele, la transformari structurale ale economiei, la disparitia unor tipuri de activitati si la perturbarea ireversibila a procesului de crestere economica in care Romania se afla in prezent”, se arata in comunicatul remis de cele doua asociatii.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Dreamstime