Studiul, comandat de ASTRA Romania pentru al treilea an la rand, a fost realizat pe un esantion reprezentantiv la nivel national de 402 persoane. Concluziile acestuia arata ca romanii inca sunt mari consumatori de televiziune, isi aleg operatorul in functie de pret, dar si de oferta acestuia, printre principalele aspecte fiind insa tehnologia High Definition.

Astfel, 72% dintre participantii la studiu considera importanta tehnologia High Definition cand isi cumpara un televizor nou sau vor sa-si schimbe furnizorul de televiziune. Anul trecut, interesul pentru calitatea HD era de 61%. Aproape 60% dintre participantii la studiu sunt dispusi sa plateasca in plus pentru canale HD. Anul trecut, de exemplu, doar 39% dintre participantii la studiu erau dispusi sa plateasca 25 de lei in plus pentru 5 canale HD.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Angelo Cordeschi/Dreamstime