Numele festivalului Cresta este o prescurtare de la creative standards pentru ca acest festival isi propune sa seteze standarde in publicitatea mondiala. Cu un juriu ca cel de anul acesta si cu o concurenta atat de puternica, premiile primite inseamna o confirmare a nivelului international al publicitatii facute de McCann. Campania MTV de anul trecut a parcurs intr-un an toate festivalurile luand premii peste premii: incepand cu Golden Watch la Golden Drum, Aur si Argint la Eurobest, Argint la Epica, si la New York Festivals, si terminand cu aceste doua premii la Cresta. Cresta este ultimul festival din circuit si iata, campania iese din scena in glorie lasand locul campaniei Made in Romania 2007 care de-abia si-a inceput cariera castigatoare acum o luna la Golden Drum, a precizat intr-un comunicat al agentiei Adrian Botan, Director de Creatie pe Europa Centrala si de Est a McCann Erickson.
La realizarea campaniei de print Made in Romania - Michael/Slash/Manson au contribuit: Radu Tinc - Senior Art Director, Emilian Arsenoaiei Senior Copywriter, Creative Director: Adrian Botan & Alexandru Dumitrescu, Raluca Popescu Senior Account Manager, Nicolae Burca (Gin) Fotograf.
Spotul Porcul a fost realizat de Constantin Milu Copywriter, Andrei Tripsa & Titus Dumitrescu - Group Creative Director, Adrian Botan & Alexandru Dumitrescu - Creative Director, Raluca Popescu - Senior Account Manager.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: