Brandurile trebuie sa isi concentreze activitatea online pe o generatie noua de influentatori, daca vor sa continue sa se dezvolte intr-o lume conectata, saturata de informatie, in care continutul generat de terti devine din ce in ce mai important.

In acest raport, compania a identificat un nou segment de consumatori si abordarile cele mai bune pentru a interactiona cu acestia. Este un grup de Super Lideri, cel mai influent segment din marea comunitate online. Atunci cand sunt interesati, acesti influentatori pot sa devina ambasadori ai brandurilor, sa ajute la promovarea mesajelor acestora, sa dezvolte opinii si sa contribuie la intarirea increderii in produsele lor, ajutandu-le sa acceseze o comunitate mai mare de consumatori conectati, in mod eficient.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont