AllianzTiriac, lider pe piata romaneasca a asigurarilor, a dorit sa comunice un serviciu financiar complex asigurarile de viata intr-o maniera concreta, cu un mesaj cat mai simplu de descifrat. Sarcina agentiei a fost sa faca relevante pentru public avantajele asigurarilor de viata, iar acest lucru a fost concretizat prin ilustrarea nevoii de protectie pe care fiecare dintre noi o resimte in fiecare zi. Conceptul creativ al spotului este explicat de Mihai Gongu, Senior Copywriter: E in firea noastra sa avem grija de cei dragi. Fapt vizibil de la lucrurile marunte pana la cele importante cum este o asigurare de viata.

Asigurarea de viata este prezentata ca un rezultat firesc al unei nevoi emotionale de baza, dorinta de a-ti proteja familia si acesta este si mesajul cheie pe care il transmite noua campanie pentru asigurarile de viata AllianzTiriac. Campania se adreseaza unui public tinta situat intre 25 45 de ani, femei si barbati, cu venituri peste medie, oameni care sunt in ascensiune profesionala in acest moment, dar experimenteaza incertitudinile legate de viitor, incertitudini care se manifesta si prin teama de a nu-i putea ajuta pe cei dragi in momente dificile.

Prin aceasta campanie, AllianzTiriac Asigurari si-a propus ca obiectiv crearea de preferinta pentru oferta sa de asigurari de viata, astfel incat publicul tinta sa o ia in considerare pe lista sa scurta in momentul in care decide incheierea unei asigurari de viata.

Filmarea spotului s-a realizat in 2 zile friguroase, in Bucuresti, sub semnatura regizorului Olli Boem si a lui Tudor Lucaciu pentru imagine.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiecul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca Creative Director, Mihai Gongu Senior Copywriter, Irina Stanciulescu, AV/Foto Producer, Graffiti BBDO, Stefan Chiritescu Senior strategic planner, Claudia Avram - Account manager, Corina Gavrilita Media Manager, Media Direction, iar din partea companiei AllianzTiriac Asigurari: Alina Agurida Director marketing.