Graffiti BBDO semneaza cel mai recent spot realizat de AllianzľTiriac Asigurari pentru asigurarile de viata. Campania si-a inceput difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa.
AllianzľTiriac, lider pe piata romaneasca a asigurarilor, a dorit sa comunice un serviciu financiar complex ľ asigurarile de viata ľ intr-o maniera concreta, cu un mesaj cat mai simplu de descifrat. Sarcina agentiei a fost sa faca relevante pentru public avantajele asigurarilor de viata, iar acest lucru a fost concretizat prin ilustrarea nevoii de protectie pe care fiecare dintre noi o resimte in fiecare zi. Conceptul creativ al spotului este explicat de Mihai Gongu, Senior Copywriter: ôE in firea noastra sa avem grija de cei dragi. Fapt vizibil de la lucrurile marunte pana la cele importante ľ cum este o asigurare de viata.ö

Asigurarea de viata este prezentata ca un rezultat firesc al unei nevoi emotionale de baza, ôdorinta de a-ti proteja familiaö si acesta este si mesajul ľ cheie pe care il transmite noua campanie pentru asigurarile de viata AllianzľTiriac. Campania se adreseaza unui public tinta situat intre 25 ľ 45 de ani, femei si barbati, cu venituri peste medie, oameni care sunt in ascensiune profesionala in acest moment, dar experimenteaza incertitudinile legate de viitor, incertitudini care se manifesta si prin teama de a nu-i putea ajuta pe cei dragi in momente dificile.

Prin aceasta campanie, AllianzľTiriac Asigurari si-a propus ca obiectiv crearea de preferinta pentru oferta sa de asigurari de viata, astfel incat publicul tinta sa o ia in considerare pe lista sa scurta in momentul in care decide incheierea unei asigurari de viata.

Filmarea spotului s-a realizat in 2 zile friguroase, in Bucuresti, sub semnatura regizorului Olli Boem si a lui Tudor Lucaciu pentru imagine.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiecul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca ľ Creative Director, Mihai Gongu ľ Senior Copywriter, Irina Stanciulescu, AV/Foto Producer, Graffiti BBDO, Stefan Chiritescu ľ Senior strategic planner, Claudia Avram - Account manager, Corina Gavrilita ľ Media Manager, Media Direction, iar din partea companiei AllianzľTiriac Asigurari: Alina Agurida ľ Director marketing.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri