Cu o experienta de peste 11 ani in comunicare, din care cinci in functia de client service director in GMP Advertising, Cristiana Belodan este incepand din septembrie directorul executiv al agentiei.

Cristiana va coordona activitatea operationala a agentiei, adica departamentele de client service, creatie, strategie, productie si design & branding, iar impreuna cu Felix Tataru, fondatorul GMP Advertising, va asigura top managementul agentiei.

Pana la finele lunii iunie la conducerea agentiei s-a aflat Andreea Nemens, care a ales o cariera in afara industriei de publicitate.

Experienta Cristianei include lucrul pe conturi precum: Romtelecom, Telekom, Timisoreana, Ciucas, Arctic, Volkswagen, Omniasig, A&D Pharma (Evital, Revigrip Sinus), Federatia Romana de Fotbal, Coca-Cola, Rompetrol.

In calitate de Client Service Director, Cristiana s-a remarcat prin modul creativ prin care a reusit sa coordoneze echipa care a obtinut rezultate importante pentru brandurile pe care a lucrat. A contribuit la mentinerea brandului Timisoreana ca lider pe piata in ultimii zece ani, a facut din lansarea Telekom cea mai recunoscuta campanie din 2015, conform studiului AdMarket si a contribuit la ascensiunea Ciucas de pe locul 8 pe locul 2 in topul berilor din Romania.

GMP Advertising este o agentie independenta din Romania, care are in portofoliu branduri precum: Timisoreana, Ciucas, Itsy Bitsy, Rompetrol, Cris-Tim, Azur, City Grill, Grundig, Hochland, Patria Bank, Pizza Edenia, Puffies. Din februarie 2014, GMP Advertising reprezinta in Romania reteaua independenta germana Jung von Matt.

GMP Advertising face parte din GMP Group, grup independent de comunicare din Romania, alaturi de WEBSTYLER, GMP PR, Point Public Affairs, GO Studio si Chapter 4.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri