In trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40,5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6,4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.

In ceea ce priveste audienta, la nivelul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, grupul PRO TV a obtinut pe durata intregii zile o medie de 4 puncte de rating si 27,2% share, in timp ce grupul clasat pe locul secund a avut o medie de 3 puncte de rating si 20.1% share. In prime time, grupul PRO TV a obtinut o medie de 8,7 puncte de rating si 29,9% share, spre deosebire de grupul de pe locul al doilea, care a inregistrat 5,7 puncte de rating si 19,6% share.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont