Campania de PR Mari Romani, realizata de TVR, a fost distinsa cu Golden Award for Excellence, la categoria Campanii non-comerciale, din cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice.
Premiul i-a fost inmanat Cristinei Constantinescu, director Comunicare si Relatii Internationale TVR, de Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications si organizator al celei dea patra editii a Saptamanii PR-ului Romanesc. Premiul obtinut in aceasta seara vine sa certifice faptul ca am reusit sa indeplinim obiectivul principal al acestei campanii: acela de a crea o dezbatere nationala despre valoare; despre reperele romanilor, despre identitatea noastra ca popor, a declarat Cristina Constantinescu.

Competitia a fost structurata pe doua categorii: campanii comerciale si campanii non-comerciale, la care s-a adaugat sectiunea dedicata studentilor. Anul acesta, in competitia Romanian Public Relations Award 2006, cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii, au fost inscrise 69 de campanii, pentru toate cele trei categorii. De altfel, editia 2006 a Romanian PR Award a inregistrat o crestere cu 51% a campaniilor inscrise in concurs la categoria persoane juridice.

Juriul a fost compus din 13 membri, practicieni PR din cinci tari, iar criteriile de examinare a fiecarei lucrari au inclus profesionalismul si competenta dovedite in cercetarea, planificarea, executia, evaluarea campaniei, dar si creativitatea demonstrata in realizarea acestuia. S-au acordat premii de Aur si de Argint, premii speciale, premiul Compania PR a anului si premiul Comunicatorul anului.

Campania Mari Romani a reprezentat un proiect unic in audiovizualul romanesc, nefiind numai un program de televiziune, ci o dezbatere nationala, al carei scop a fost acela de a se vorbi despre reperele romanilor, informeaza un comunicat al TVR. Ea s-a intins pe durata a cinci luni, din 27 mai, pana in 29 octombrie, incheindu-se cu alegerea, prin votul telespectatorilor, a lui stefan cel Mare, ca fiind cel mai mare roman al tuturor timpurilor. Mari romani a avut o acoperire puternica in presa centrala, locala si agentii, fiind generate peste 400 de articole ample, la care se adauga numeroase mentiuni ale campaniei. Potrivit sondajului INSOMAR pentru TVR, numai 4% dintre cei intervievati nu au auzit de campania Mari Romani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri