Competitia a fost structurata pe doua categorii: campanii comerciale si campanii non-comerciale, la care s-a adaugat sectiunea dedicata studentilor. Anul acesta, in competitia Romanian Public Relations Award 2006, cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii, au fost inscrise 69 de campanii, pentru toate cele trei categorii. De altfel, editia 2006 a Romanian PR Award a inregistrat o crestere cu 51% a campaniilor inscrise in concurs la categoria persoane juridice.
Juriul a fost compus din 13 membri, practicieni PR din cinci tari, iar criteriile de examinare a fiecarei lucrari au inclus profesionalismul si competenta dovedite in cercetarea, planificarea, executia, evaluarea campaniei, dar si creativitatea demonstrata in realizarea acestuia. S-au acordat premii de Aur si de Argint, premii speciale, premiul Compania PR a anului si premiul Comunicatorul anului.
Campania Mari Romani a reprezentat un proiect unic in audiovizualul romanesc, nefiind numai un program de televiziune, ci o dezbatere nationala, al carei scop a fost acela de a se vorbi despre reperele romanilor, informeaza un comunicat al TVR. Ea s-a intins pe durata a cinci luni, din 27 mai, pana in 29 octombrie, incheindu-se cu alegerea, prin votul telespectatorilor, a lui stefan cel Mare, ca fiind cel mai mare roman al tuturor timpurilor. Mari romani a avut o acoperire puternica in presa centrala, locala si agentii, fiind generate peste 400 de articole ample, la care se adauga numeroase mentiuni ale campaniei. Potrivit sondajului INSOMAR pentru TVR, numai 4% dintre cei intervievati nu au auzit de campania Mari Romani.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: