Ce-ar fi Tom fara Jerry, Stan fara Bran sau McCartney fara Lennon? Ce-ar fi un copywriter fara un art director? a raspuns Amir Kassaei intrebat fiind despre importanta procesului creatiei in echipa, trasatura distincta a festivalului AdPrint.
La 37 de ani, Amir Kassaei este unul dintre cei mai tineri Chief Creative Officers din Europa. Nascut in Iran si crescut in Austria, Amir si-a finalizat studiile in Franta. Cariera sa a inceput din pozitia de Copywriter la TBWA si Barci & Partner, apoi a ajuns la Springer&Jacoby avansand de la Copywriter la Creative Director si, mai apoi, Executive Creative Director.

Din 2003, Amir este Chief Creative Officer si Partener Asociat al DDB Group Germania, cu birouri in Hamburg, Berlin si Dusseldorf, pozitie din care a propulsat agentia in primele 10 din lume, conform Gunn Report 2005. A dezvoltat campanii pentru Mercedes-Benz, Smart, Coca-Cola, Allianz, Apple, Adidas si, mai recent, pentru Volkswagen, Spiegel etc

Amir este unul dintre cei mai premiati creativi din Europa: nu mai putin de 700 de trofee fiindu-i decernate in festivaluri precum Cannes, Clio, London International Advertising Award, Epica, Art Directors Club Germany, Art Directors Club New York, Eurobest, Cresta, Golden Award of Montreux, One Show, CCA. Amir Kassaei este membru al ADC Germany, ADC New York, D&AD si CCA. Reteaua DDB a fost votata Global Agency Network of the Year de catre Adweek si, conform Gunn Report, este cea mai creativa retea din lume.

Amir va face echipa cu Florian Grimm, partener la Grimm Gallun Holtappels (conturi: IKEA, Fielmann, Kappa, Hamburger Morgenpost) de la inceputul anului 2005. Florian si-a inceput cariera la Springer&Jacoby unde a lucrat pe conturi precum Mercedes-Benz, Smart, Der Spiegel, Postbank, Sat.1, Manager Magazin, Coca-Cola. Printre numeroasele premii castigate se numara distinctii de la festivalurile Epica, Clio, Cresta, Cannes, New York Festivals, etc. Pentru echipele de creatie, Florian are un sfat foarte simplu de urmat dont generate too much harmony when forming a team.

Festivalul AdPrint, singurul festival european exclusiv pentru publicitatea in varianta print, reuneste echipe de creatie din toata lumea pentru cea de-a opta editie, care se va desfasura in perioada 8-11 februarie 2007, la Brasov. Inscrierea lucrarilor se va face incepand cu 7 noiembrie 2006, nu mai tarziu de 15 ianuarie 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri