Afacerea din Romania a Central European Media Enterprises (CME) a fost o surpriza placuta, deoarece a afisat venituri in crestere cu aproape 40% in treilea trimestru si a contribuit, substantial la de rezultatele grupului care controleaza ProTV, a spus analistul Tibor Bokor de la Wood &Co, citat de NewsIn.
"Surpriza placuta a venit din partea Romaniei, care a inregistrat o crestere a venitului de 40% (n.red. in al treilea trimestru) fata de aceiasi perioada a anului trecut, in timp ce Republica Ceha a dezamagit cu o scadere de 2% fata de aceiasi perioada a anului trecut", noteaza analistii Wood, intr-un raport publicat vineri.

Central European Media Enterprises (CME), actionarul majoritar al Pro TV, Acasa si Pro Cinema, a anuntat, joi, venituri inainte de impozitare, depreciere si amortizare (EBITDA) a activitatii din Romania de 39,7 milioane dolari, in crestere cu cu 53,09%, fata de primele noua luni ale anului trecut.

Veniturile nete ale CME in Romania au urcat la 96,9 milioane dolari in primele noua luni ale acestui an, de la 66,7 milioane dolari raportati in aceiasi perioada a 2005 si reprezinta aproximativ un sfert din venitul net al grupului. CME, prezent in Romania prin posturile Pro TV, Pro Cinema, Pro TV Intenational, Acasa si retele de radio Pro FM si InfoPro, a raportat venituri nete de 388,82 milioane dolari, in crestere cu 56% fata de aceiasi perioada a anului trecut.

Profitul inainte de impozitare, depreciere si amortizare al CME obtinut in Romania a crescut cu peste 49% in al treilea trimestru, la 11,7 milioane dolari de la 7,8 milioane dolari in aceiasi perioada a anului trecut.

Potrivit raportului Wood, piata se astepta la un venit net de 109,7 milioane dolari, in timp ce analistii bancii de investitii la un venit de 101,5 milioane dolari. Veniturile nete ale grupului ale celui in cel de-al treilea semetru au depasit atat asteptarile piete, cat si cele ale analistilor bancii de investitii Wood&Company.

Compania a raportat venituri nete de 112,4 milioane dolari in al treilea trimestru al 2006, in crestere cu 29% fata de aceiasi perioada a anului trecut. "Piata se asteapta la o crestere de 26% a cresterii veniturilor (n.red. cresterea din al treilea semestru), incluzand rezultatele obtinute de subsidiara slovaca. A se lua in considerare ca, in general, al treilea sezon este cel mai slab, reprezentand in medie mai putin de 20% din veniturile anuale", a declarat, joi, analistul Wood&Company, Tibor Bokor, intr-un raport publicat inainte de prezentarea rezultatelor financiare de catre CME.

"Pretul actiunilor este in prezent deasupra pretului nostru tinta de 69 dolari pentru finalul anului. Ne pastram recomandarea de cumparare, pentru moment, deoarece ne asteptam ca vestile bune sa continue sa curga", a declarat, vineri, analistul Wood Tibor Bokor.

Compania media a reiterat tintele pentru anul 2006, potrivit Wood. Astfel, CME doreste sa obtina un venitul de 585 milioane dolari si un venituri inainte de impozitare, depreciere si amortizare de 204 milioane dolari.

CME detine posturi de televiziune in Romania (Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Pro TV International), Croatia (Nova TV), Republica Ceha (TV Nova, Galaxie Sport), Slovacia (Markiza), Slovenia (POP TV, Kanal A) si Ucraina (Studio 1+1, Studio 1+1 International, Kino, City). Compania este, de asemenea, tranzactionata pe NASDAQ si este listata la Bursa de Valori din Praga. CME mai este prezent in Romania si prin posturile radio Pro FM si InfoPro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri