Lowe Group face o noua mutare de top pentru piata locala de advertising, aducandu-l in pozitia de Chief Creative Officer pe Damian Nunez, un creativ cu peste 14 ani de experienta internationala si peste 60 de premii la festivalurile din industrie. In noul rol, Damian coordoneaza echipele creative ale agentiilor din grup.

„Ambitiile noastre incep si se termina cu oamenii si cu clientii nostri, asa ca ne-am dorit un CCO care sa se potriveasca acestei abordari de business: orientat spre solutii, indragostit de produs si preocupat de echipa. Damian are o experienta internationala impresionanta si o mare pasiune pentru creatie, este foarte matur, strategic si fun to work with. Sunt absolut convinsa ca este perfect pentru a conduce inimile creative ale echipelor noastre #octopusteams”, spune Hortensia Nastase, Vice President Creative Services, Lowe Group Romania.

Damian a lucrat in trecut pentru agentii din piete complet diferite, de la buticuri creative de mici dimensiuni la companii cu peste 500 de angajati. Si-a inceput cariera in agentii prestigioase din Argentina, unde a predat, de asemenea, cursuri de Creativitate si Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios din Buenos Aires si la Universitatea Siglo XXI din Cordoba. Apoi a lucrat pentru mai multi ani in Miami, Los Angeles si Dallas, iar in 2016 s-a mutat in Europa, in dorinta de a experimenta mediul creativ din Milano, inainte de a accepta provocarea de a veni in Romania. Damian a colaborat cu clienti cunoscuti la nivel international din industrii precum auto, telecom, bancar, retail & FMCG.

„Stiam ca MullenLowe este un brand international cunoscut si respectat, dar recunosc ca am fost impresionat de Bucuresti, de cat de familiar este totul si cat de calzi sunt oamenii. Vibe-ul de aici este similar celui din agentiile din Buenos Aires si, cand am cunoscut top management-ul Lowe Group, m-am bucurat sa descopar ca impartasim aceeasi viziune, energie si pasiune. Talentul este aici, brief-urile sunt aici. Sunt norocos ca am lucrat cu unii dintre cei mai buni directori de creatie din lume, iar obiectivul meu este sa valorific suma experientelor pe care le-am avut si sa ajut echipa din Romania sa-si maximizeze potentialul imens in excelenta creativa”, spune Damian Nunez, CCO, Lowe Group Romania.

De 25 de ani pe piata locala, Lowe Group este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente in Romania, oferind servicii in intregul spectru al comunicarilor de marketing. Din grup fac parte in prezent urmatoarele agentii: MullenLowe (creatie si productie publicitara), Initiative (media), Golin (relatii publice), Profero (creatie si productie publicitara digitala), Medic One (comunicare in domeniul medical si farmaceutic) si BPN (media).

Citeste si:
Jorg Riommi, noul CCO Publicis in Europa Centrala si de Est
Jorg Riommi a fost numit...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Digital advertisingul, in crestere. Profero, afaceri cu 15% mai mari
Setari Cookie-uri