InternetCorp anunta lansarea CreativeCorp, divizie autonoma de branded content care va lucra indeaproape cu brandurile pentru crearea de platforme si continut de calitate.

CreativeCorp este urmatorul pas in evolutia InternetCorp, printr-un transfer natural al expertizei de publishing catre brandurile care vor sa-si dezvolte continut intr-un mod modern si diferit. Divizia se va ocupa cu dezvoltarea unor site-uri de continut sponsorizate de branduri, ce vor oferi continut de calitate cititorilor.

CreativeCorp va oferi servicii integrate pentru companii si agentii de media si se va ocupa de realizarea conceptului, development, promovare si integrare in cadrul campaniilor de comunicare. Divizia de branded content va experimenta cu noi forme de promovare, adaptate generatiei Millennial. Scopul diviziei este de a oferi tool-uri de comunicare in cadrul campaniilor extinse, dincolo de formatele traditionale.

Divizia va fi coordonata de CEO-ul InternetCorp, Raluca Mateiu. “In aproape 14 ani de cand existam am reusit, cum era si firesc, sa ne dezvoltam competentele in zona de digital pe o formula 360 care pleaca de la idee si o aduce la realitate in lumea virtuala si, uneori, dincolo de ea. Cu tot ce inseamna asta: concept, dezvoltare, design, content, comunicare, promovare si constanta. Cand toate aceastea ajung sa intalneasca obiectivele clientilor, formula succesului isi pune si ea bazele intr-un parteneriat pe care stim ca il putem duce pana la capat in cel mai bun mod. Cu aceeasi determinare, cu aceeasi indarjire, cu acelasi profesionalism. Pentru ca abia atunci cand toate resursele sunt gata sa urmareasca un scop comun, coerent, se contureaza si proiectele de care sa fim mandri".

Strategia diviziei de branded content va fi coordonata de Vlad Andriescu, redactor-sef al publicatiei start-up.ro. “Am crezut mereu in puterea jurnalismului de calitate si, mai ales, am inteles ca jurnalismul si advertising-ul pot functiona impreuna. Am gandit CreativeCorp pornind de la acest mix, al continutului de calitate care sa fie citit sau urmarit, iar apoi distribuit mai departe in social media. Cred ca putem lucra impreuna cu brandurile pentru a dezvolta lucruri care sa apropie emotional publicul. In dezvoltarea diviziei branded content am pus pasiunea si nebunia fiecarei zile si fiecarei idei care ne trece prin minte”, a spus Vlad Andriescu.

De-a lungul timpului, InternetCorp s-a remarcat prin realizarea de proiecte speciale pe site-urile proprii, alaturi de companii precum FAN Courier, Banca Transilvania, Mastercard, Moneygram, ING, Uber, Mercedes-Benz, Ciuc, Sensiblu sau Toyota.

Cu o experienta de peste 10 ani in publishing, InternetCorp a creat si dezvoltat site-uri precum 9am.ro, wall-street.ro, Kudika.ro, Retail.ro sau start-up.ro. Pe langa site-urile proprii, InternetCorp lucreaza ca regie de vanzari pentru Waze, TuneIn, Avocatnet.ro, Times New Roman, AndreeaRaicu.ro, Catchy, Softpedia sau Bucataras.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri