FCB Bucharest isi consolideaza departamentul de strategie, odata cu preluarea rolului de coordonare de catre Corina Anghel si cu extinderea echipei la inceputul acestui an. Corina Anghel are o experienta de 10 ani in industrie, dintre care 9 ani dedicati exclusiv strategic planningului.

Corina a studiat comunicare la SNSPA, urmand ca primul an din cariera sa-l dedice marketing researchului. Mai apoi si-a descoperit pasiunea pentru strategie, lucrand pana in anul 2011 ca strateg si apoi devenind coordonator al departamentului de strategie in agentia Propaganda. Corina a lucrat pentru branduri din categorii diverse, atat cu profil FMCG si retailers, cat si media, telecomunicatii, banking si responsabilitate sociala.

Din echipa de strategie a FCB Bucharest mai fac parte Oana Nedelea si Adelina Maritiu, strategic planneri cu trasee profesionale diferite.

„Cred ca e foarte benefica diversitatea echipei de strategie. Oana a inceput in digital, Adelina a fost mai intai copywriter, apoi strateg in agentie, apoi a trecut prin departamentul de marketing al unui ONG din domeniul educatiei, iar eu am facut research inainte de a ajunge la strategie. Asta ne ofera perspective diferite si face abordarea proiectelor mai complexa si mai interesanta”, spune Corina Anghel, Head of Strategy FCB Bucharest.

Oana Nedelea a studiat comunicare si brand management la SNSPA si are o experienta de opt ani in industria publicitatii, dintre care doi petrecuti in agentia FCB. Primii 4 ani ai carierei sale i-a dedicat domeniului digital, iar mai apoi s-a axat pe comunicarea de brand. De-a lungul timpului a lucrat pentru categorii de branduri foarte diverse, printre care Skittles, Absolut Vodka, Opel, Bancpost, Avon, Coca-Cola, KFC, MasterCard.

Adelina Maritiu, cea mai noua membra a echipei de strategie FCB, a studiat la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, apoi a urmat cursuri online de creative writing la Stanford Continuing Studies. In cei 5 ani ai carierei sale in publicitate s-a ocupat de copywriting, marketing si strategie, pentru branduri cu profiluri diverse: auto, retail, FMCG, educatie, home & deco, financiar, pharma, horeca, e-commerce, sport si entertainment.

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In Romania, FCB Bucharest ofera, de peste 20 ani, solutii integrate de comunicare. Din portofoliul de clienti ai FCB Bucharest fac parte branduri si companii internationale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone, Tymbark­­­ Maspex, Molson Coors.
­­­

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri