In fiecare an, finala Super Bowl nu este doar cea mai mare competitie de fotbal american, ci si apogeul publicitatii. Cu peste 100 de milioane de telespectatori americani, brandurile se intrec in a difuza reclame, care devin de la an la an mai scumpe.

Chiar daca anul acesta Philadelphia Eagles a castigat competitia in fata celor de la New England Patriots, marile companii si agentiile de advertising s-au batut pe audienta. Potrivit Sports Illustrated, NBC Sports a incasat mai bine de 5 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde difuzat in timpul Super Bowl.

Iata care au fost cele mai bune reclamele care au castigat pauzele publicitare de la Super Bowl 2018.

Cele mai bune reclame care au castigat pauzele publicitare la Super Bowl 2018

Amazon

CEO-ul Amazon, Jeff Bezos, ia o pauza de la a cuceri lumea pentru a aparea in reclama Amazon de la Super Bowl, incercand sa gaseasca inlocuitori pentru Alexa, care isi pierde vocea. Bezos nu e insa singura celebritate care isi face aparitia in spotul Amazon de la Super Bowl: Gordon Ramsay, Cardi B, Rebel Wilson si Anthony Hopkins sunt pe rand vocile Alexa in spotul de 90 de secunde. Care e preferata voastra?

TD Ameritrade

Lionel Richie este vedeta reclamei celor de la TD Ameritrade, companie de brokeraj online, ai caror manageri incearca sa il convinga pe Richie sa promoveze politica companiei, de a tranzactiona timp de 24 ore si 5 zile pe saptamana folosindu-se de celebrul sau cantec, “All night long”.

Tide

David Harbour, unul dintre actorii Stranger Things, este protagonistul acestei reclame hilare la detergentul Tide. Harbour apare in mai multe sporturi ce par a fi reclame la masini, bere, diamante, saltele sau deodorante, fiecare in parte fiind insa o reclama Tide, dupa cum repeta actorul.

Cea mai memorabila parte a campaniei este atunci cand Isaiah Mustafa, cunoscut din reclamele Old Spice, apare in reclama tinand in mana o sticla de detergent Tide. Harbour apare langa el pentru a le reaminti cititorilor ca este, intr-adevar, o reclama Tide. Atat Old Spice, cat si Tide sunt detinute de Procter & Gamble.

Budweiser Clydesdales

In cea mai noua reclama Budweiser, companie alege sa nu-si promoveze berea, ci sa arate munca depusa pentru imbutelierea apei ca raspuns la numeroasele dezastre naturale ce au avut loc in acest an in lume, inclusiv in Puerto Rico si California. In ultimii 30 de ani, Budweriser a donat 79 milioane de sticle de apa la nivel global.

Doritos – Mountain Dew

Reclama celor doua branduri se concentreaza pe competitia dintre actorii Peter Dinklage si Morgan Freeman, fiecare dintre ei mimand versurile unor melodii rap celebre precum “Look at me Now” a lui Busta Rhymes si “Get Your Freak On” a lui Missy Elliot, toate pe fundalul metaforei serialului in care Peter Dinklage interpreteaza un personaj cheie, “Cantec de gheata si foc/Urzeala Tronurilor”.

Sursa foto: Jeff Bukowski/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri