Tudor Chirila se afla printre speakerii prezenti la editia din acest an a conferintei Mastering The Music Business, alaturi de alti profesionsiti ai scenei muzicale din Romania si din afara tarii, printre care Codruta Vulcu (organizatoarea festivalului ARTMania) si Doru Trascau, fondatorul si vocalistul trupei The Mono Jacks, despre care wall-street.ro a scris in cadrul seriei ”The Rock Business”. In acest an, din cei peste 80 de speakeri, peste 30 provin din spatiul international, din specialitati precum productie muzicala, management artistic, distributie digitala. Cat costa un bilet la cele doua zile ale conferintei care includ si concerte in care artistii locali si straini se prezinta in fata managerilor, agentilor de booking si reprezentantilor festivalurilor nationale si internationale?

Mastering The Music Business (MMB) este prima conferinta internationala dedicata industriei muzicale organizata in Romania. Ajunsa anul acesta la a treia editie, MMB pune la dispozitia artistilor si tuturor celorlalti profesionisti din industria muzicala informatii despre ultimele tendinte si tehnologii din industria muzicala la nivel global. De asemenea, conferinta aduce in fata profesionistilor romani omologi de-ai lor internationali din toate domeniile business-ului de muzica – management, booking, touring, marketing, promovare etc. Intre acestia producatori muzicali castigatori de Grammy, reprezentanti ai unor asociatii profesionale globale cum ar fi Forumul International al Managerilor Muzicali (IMMF) sau Reteaua Internationala a caselor de discuri independente din industria muzicala (WIN).

Fondata in 2016, MMB a pornit cu un numar de 12 speakeri la prima editie si ajunge in anul 2018 sa beneficieze de participarea a peste 80 de speakeri, din care peste 30 din spatiul international. Editia din acest an a conferintei are loc intre 20 si 22 martie in Sala Aula aflata in incinta Ministerului Culturii si Identitatii Nationale. Preturile biletelor la conferinta variaza intre 349 si 670 de lei.

Mastering The Music Business, MMB, Muzica, industria muzicala, Tudor Chirila

Printre temele care vor fi abordate in cadrul acestei editii se numara distributia digitala, promovarea online, productia muzicala, managementul artistic, exportul de muzica live si inregistrata. Vor fi prezentate povesti de succes ale artistilor romani, studii de caz ale unor campanii de succes ale agentiilor locale si vor fi organizate workshop-uri.

In afara de latura schimbului de idei si informatii profesionale, Mastering The Music Business se preocupa sa aduca in fata tuturor profesionistilor invitati la conferinta – fie ei speakeri sau delegati – tineri artisti si trupe romanesti si internationale. Sub numele de MMB Live Showcase, toti acesti artisti isi pot prezenta recitalurile live in fata managerilor, agentilor de booking si reprezentantilor festivalurilor nationale si internationale invitati la conferinta. In acest an showcase-urile au loc in Club Expirat, in serile de 20 si 21 martie, adunand pe afis 18 trupe din sase tari, alaturi de invitatii speciali Vama si byron.

In prima seara, 20 martie, vor canta formatiile Fried Friend (Romania), JazzyBIT (Romania), Jinxy Von D`ers (Romania), Lucia (Romania), Gramofone (Romania), Shane Ó Fearghail (Irlanda), Trupa Spam (Romania), Thom Artway (Cehia), iar in seara de 21 martie pe scena din Expirat vor fi trupele Ana & The Changes (Serbia), Am Fost La Munte Si Mi-A Placut (Romania), CeZar (Romania), FUNKoorporation (Romania), Evon Rose (Austria), Kosmic Blues (Romania), Mathias Heise Quadrillon (Danemarca), Rockabella (Romania), Trees Orchestra (Romania). Platitorii de bilete la conferinta au acces gratuit la MMB Live Showcase.

Sursa foto: MMB 2016

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri