Publicis Romania este agentia care deruleaza in perioada aprilie iunie campania de promovare pentru British Airways, Londra se vede mult mai aproape.

Componenta clasica a campaniei cuprinde panouri outdoor, transit media si web-site-uri. De asemenea, campania cuprinde si o promotie de sampling care vrea sa transmita o nota in plus de originalitate si specific englezesc. Astfel, pe parcursul a 2 saptamani, o echipa de promoteri costumati in personaje tipic londoneze un Gardian si un Polistist, vor vizita 10 centre de afaceri din Bucuresti si vor imparti flyere cu informatii complete despre oferta de curse British Airways. Acest tip de POSM viu intareste titlul campaniei fiind creat pentru a atrage atentia prin modul unic de exprimare a ofertei comerciale.

Din partea British Airways, au participat la realizarea campaniei Corina Enciu Country Commercial Manager si Alina Ceochina Marketing Executive. Din echipa Publicis Romania care a dezvoltat campania fac parte Radu Luca Group Account Director, Catalin Albu Account Manager, Iulian Fecioru Copywriter, Bogdan Patriche Art Director. Din echipa Optimedia Romania, au participat Vicentiu Neacsu senior media planner si Marius Tocu media planner.


Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania care a fost infiintata in 1995 si detine in portofoliu clienti precum: Renault, SAB Miller, HP, LOreal, Wienerberger, Vel Pitar, Ulker, Podravka, Domeniile Tohani, Whirpool, Groupe Seb, Germanos, Banca Romaneasca, British Airways, Holcim, Garnier, OMV etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri