Dupa o Dublura de picioare, Cainele, Pescarul, Trambulina, a venit randul spotului Bona sa suntina campania de imagine dezvoltata pana acum in jurul brandului Prigat.
De aceasta data, conceptul de natural energy in everyday life situations a fost exprimat intr-o alta maniera. Spre deosebire de executiile precedente, legatura dintre energia conferita si rezultatele consumului de Prigat este evidentiata indirect: Desi nu ne-am abatut deloc de la promisiunea brand-ului mai multa energie, prin spotul Bona aducem un element de noutate: legatura indirecta intre energia data de Prigat si actiunea spotului in sine. Ce vedem este o sportiva care se pregateste pentru o competitie sau asa ceva. Abia la sfarsit ne dam seama ca ea, de fapt, dadea un interviu pentru a fi bona unui copil superenergic, consumator de Prigat. , declara Carmen Tiderle, Creative Director Leo Burnett.

Diferenta de perspectiva s-a facut resimtita si in faza de productie. Regizat de Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer Leo Burnett si produs de HI-Fi Productions, spotul Bona a reprezentat o noua provocare : De fiecare data vedem spoturi cu "povesti" diferite, independent de faptul ca sunt concepute pentru acelasi brand sau pentru branduri diferite. Si realizarea spoturilor difera in functie de poveste, poate tocmai din acest motiv challenge-ul de a realiza ceva fresh si surprinzator pornind de la aceeasi ide nu e intotdeauna cel mai usor lucru, e de parere Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director. Leo Burnett 'antreneaza' bona copilului superenergic
Cu toate acestea, lucrurile au decurs asa cum doream. Pentru ca efortul "Bonei" sa fie real, Bogdan Naumovici a vrut sa aiba la filmare un bustean real cu o lungime cuprinsa intre 1,5m-2,00 m. Astfel, cu aprobarile de rigoare, au fost taiati si adusi in Bucuresti doi busteni cu dimensiunile cerute de Bogdan. Desi obositor, atat bona cat si fetita si-au incarcat bateriile cu Prigat si au dus la bun sfarsit filmarea care s-a prelungit pana tarziu., a continuat Laura.

Campania de sustinere a imaginii va acoperi ca medii de comunicare TV-ul, prin intermediul principalelor canale de televiziune, Print si POSMs. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la AdOr, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.

Campania a fost realizata de: Bogdan Naumovici Chief Creative Officer, Carmen Tiderle Creative Director, Alexandru Icodin Art Director, Elena Ionita Strategic Planner, Laura, Georgescu-Baron A/V Production Director, Mihai Stanescu A/V Production Manager, Elena Livinti BrandComm Director, Diana Oanta BrandComm Manager, Alina Bacsis BrandComm Executive, Daniela Dumitru Product Manager Prigat, Calin Clej Consumer Marketing Manager QAB, Eusediu Margasoiu Communication Director QAB.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri