De aceasta data, conceptul de “natural energy in everyday life situations” a fost exprimat intr-o alta maniera. Spre deosebire de executiile precedente, legatura dintre energia conferita si rezultatele consumului de Prigat este evidentiata indirect: “Desi nu ne-am abatut deloc de la promisiunea brand-ului “mai multa energie”, prin spotul “Bona” aducem un element de noutate: legatura indirecta intre energia data de Prigat si actiunea spotului in sine. Ce vedem este o sportiva care se pregateste pentru o competitie sau asa ceva. Abia la sfarsit ne dam seama ca ea, de fapt, dadea un interviu pentru a fi bona unui copil superenergic, consumator de Prigat. “, declara Carmen Tiderle, Creative Director Leo Burnett.

Diferenta de perspectiva s-a facut resimtita si in faza de productie. Regizat de Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer Leo Burnett si produs de HI-Fi Productions, spotul “Bona” a reprezentat o noua provocare : “De fiecare data vedem spoturi cu "povesti" diferite, independent de faptul ca sunt concepute pentru acelasi brand sau pentru branduri diferite. Si realizarea spoturilor difera in functie de poveste, poate tocmai din acest motiv challenge-ul de a realiza ceva fresh si surprinzator pornind de la aceeasi idée nu e intotdeauna cel mai usor lucru”, e de parere Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director. Leo Burnett 'antreneaza' bona copilului superenergic