Agentia McCann Erickson a realizat campania de Craciun pentru Vodafone, transpunand mesajul brandului Traieste fiecare clipa in contextul sarbatorilor de iarna.
Conceputa pentru promovarea noii extraoptiuni Happy Number, campania este sustinuta, pe langa componenta ATL alcatuita din spoturile Disco & The town square si de print, outdoor, radio, stickere si web.
Prin noua oferta, Vodafone ofera clientilor sai posibilitatea de a comunica pe indelete cu o persoana apropiata si, implicit, sansa de a o face fericita pe aceasta, in fiecare clipa.

De Craciun este cea mai activa perioada pentru vanzarile telefoniei mobile si toti competitorii pregatesc oferte generoase. In acest context comunicarea trebuie sa faca "the extra mile" ca sa convinga potentialii clienti. Provocarea briefului promotiei de Craciun Vodafone 2006 a fost in primul rand strategica, si anume: integrarea strategiei de comunicare a marcii cu oferta promotionala de anul acesta. Campania noastra porneste de la un insight de copil: "cum reuseste Mos Craciun sa faca intr-o singura noapte ata de multi oameni fericiti?" Si raspunsul este: traind cu intensitate fiecare clipa, Adrian Botan, Director de Creatie pe Europa Centrala si de Est, McCann Erickson.

Pentru realizarea celor doua spoturi, McCann a colaborat cu casa de productie Multimedia Est si cu regizorul Marco Kalantari. Filmarile au avut loc in Bucuresti, in barul Loggia pentru spotul Disco si pe Calea Victoriei, in piateta din fata teatrului Odeon pentru The town square, informeaza un comunicat al agentiei.

Pentru a sugera oprirea timpului, s-a apelat la o tehnica de filmare speciala time slice. Tehnica presupune folosirea a 60 de camere foto care pot surprinde subiectul nemiscat din unghiuri de vedere multiple. Tehnica folosita este similara cu cea folosita in filmul Matrix.

Echipa care a realizat campania este compusa din: Adrian Botan - Creative Director, Andrei Tripsa - Group Creative Director, Razvan Chifu - Art Director, Catalin Dobre Copywriter, Tiberiu Munteanu - Head of Production, Lavinia Lumezeanu - A/V Producer, Demetra Garbasevschi - Group Account Director, Cristina Jura - Senior Account Manager, Doina Ionescu - Account Manager, Miruna Pop - Junior Account Executive. Din partea Vodafone: Romina Tazlaoanu Advertising Manager, Luminita Bostinaru Senior Brand Manager, Iulia Pacesila Brand Communication Project Manager.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri