Marti, 21 Noiembrie, SOPOLEC Business Advisory Services, Corporate Office Solutions si World Class Fitness au gazduit conferinta internationala ôThe Innovative Workplace ľ Increasing Flexibility and Responsiveness in the Modern Organizationö.
ôIn contextul in care imaginea Romaniei ca o piata de forta de munca ieftina se indreapta catre o piata pentru o forta de munca bine pregatita si competitiva, scopul acestui eveniment este de a aduce in atentie importanta conditiilor de munca si a spatiului de birou ca factori in retinerea si motivarea ôKnowledge workersö. Inca nu am gasit o traducere adecvata in romaneste pentru acest termen care defineste cei mai bine pregatiti angajati intr-o companieö, a declarat Magda Marcu de la SOPOLEC Business Advisory Services.

In cadrul evenimentului s-au subliniat atributele esentiale pentru motivarea si retinerea angajatilor, precum si importanta amenajarii birourilor pentru a-i incuraja pe acestia sa lucreze la potentialul lor maxim. Includerea ergonomiei si a programelor de fitness in programul de sanatate si securitate al companiei au fost propuse ca solutii pentru diferentierea de biroul traditional si pentru cre║terea performan■ei, a confortului ║i satisfac■iei ţn muncŃ pentru to■i cei care ţ║i desfŃ║oarŃ activitatea ţn birouri.

Organizatorii sunt increzatori ca subiectele dezbatute au atras atentia asupra noilor tendinte in amenajarea birourilor si a relatiei angajator-angajat, ce vor ajuta Romania sa devina un jucator mai puternic pe piata angajatilor cu nivel inalt de pregatire.

In cadrul conferintei, au sustinut prezentari experti internationali in domenii precum managementul proiectelor, globalizare, structuri organizationale, ergonomie, design interior, programe de sanatate si fitness pentru companii:

Magda Marcu, SOPOLEC Business Advisory Services
ôImplementarea unor solutii care sa asigure un grad mai ridicat de flexibilitate, rapiditate si inovatie necesare in contextul competitiei globaleö

Vladimir Arsene, Westfourth Architecture
ôArhitectura si Designul Interior fata in fata cu provocarile mediului de afaceri actualö

BÚnÚdicte Feltz, Steelcase International
ôUltimele tendinte in amenajarea spatiilor de birouri axate pe flexibilitate si menite sa stimuleze creativitatea si cresterea performantei angajatilorö

Ruxandra Stoian, HR Club
ôNoile dispozitii legislative menite sa asigure conditii de lucru mai bune pentru angajatiö

Dr. Ramona Apostol, Medicover
ôMedicina ocupationala ľ solutii inovative pentru cresterea eficientei angajatilor prin introducerea unui program ergonomicö

Michelle Dietrich, World Class Fitness
ôTendinte in introducerea fitness-ului la locul de muncaö.

Evenimentul s-a incheiat cu un cocktail ţn cadrul cŃruia participantii au putut viziona filmulete de interes general proiectate pe un ecran plasma. Specialisti in resurse umane, design interior, facility managers, renumiti arhitecti si directori executivi au avut posibilitatea de a interactiona ║i discuta despre provocarile zilnice si solutiile de succes impreuna cu expertii conferintei.

In contextul in care Romania trebuie sa se pozitioneze cat mai bine pe piata fortei de munca in competitia globala, conferinta äThe Innovative Workplaceö reprezinta un cadru semnificativ pentru dezvoltarea intr-o directie noua, constructiva a companiilor pentru imbunatatirea mediului de afaceri romanesc.

Pentru mai multe detalii despre conferinta, copii ale prezentarilor, fotografii, film, vizitati www.sopolec.com/innovative.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri