Simpla, directa, pe sleau. \"Vino Frate!\", spun la unison berea Stejar si Brands and Bears, si te invita in Grupul de Esenta Tare, grupul acelor bautori de bere format din barbati cu tarie de caracter.
"Vino frate!" este fara indoiala o invitatie pentru oameni pe masura berii Stejar, o bere tare. Din primul moment al lucrului la Campania de Activare, am hotarat ca trebuie sa comunicam brand-ul Stejar drept un aliat al barbatilor. Iar aceasta abordare a castigat inimile barbatilor de la Ursus Breweries. Si nu numai.

Pe limba si sufletul barbatului consumator. Din propunerile de la inceput a ramas Grupul de Esenta Tare fiindca spunea din prima si foarte exact tot ceea ce vroiam noi sa spunem. Am stiut imediat ca acesta e conceptul care va castiga pitch-ul, pentru ca oferea, asa cum ne-am si dorit, o alta dimensiune a berii Stejar, aceea de bere tare ce aduce impreuna oamenii tari, care fraternizeaza. Inainte de orice altceva, Grupul de Esenta Tare induce consumatorilor berii Stejar o anume atitudine, fiindca regulile de eticheta ale acestui grup ii fac sa rezoneze doar pe barbatii adevarati, barbatii de esenta tare.

Toate elementele acestui concept vin sa confirme cele spuse mai sus. Mai intai sloganul - Vino frate! - direct, hotarat, pe limba consumatorului nostru. Este o chemare in lumea barbatilor, intr-un fel exclusiv barbatesc. Pentru un astfel de slogan am ales un Vizual de Activare care sa fie in primul rand foarte puternic, usor subversiv si care sa exploateze cat mai mult dimensiunile masculinitatii convenite impreuna cu clientul Ursus Breweries.

Un alt instrument de comunicare este leafletul manifest, un set de reguli de eticheta despre ce si cum face un barbat de esenta tare. Altfel spus, cand bei o bere Stejar, sa o bei cum trebuie, ca un barbat adevarat. Si pentru ca orice grup care se respecta are un insemn propriu, am propus Pin-ul de recunoastere, un semn discret, doar pentru cunoscatori, pentru cei care merita.

Ultima noutate dar nu cea din urma este Salutul Stejar, un gest suprem ce apartine in exclusivitate berii Stejar si care este un gest de recunoastere a barbatilor membri ai Grupului de Esenta Tare. Stejar este o marca de esenta tare si isi propune sa aiba initiative puternice si de impact. Prin activare, dorim sa ajungem in relatie directa cu consumatorul, sa il expunem marcii Stejar prin experimentarea dimensiunii masculine, puternice, a pecizat Mihai Bonca, Brand Manager, intr-un comunicat de presa al companiei.

Invitatia in Grupul de Esenta Tare se va face in IKA si in HoReCa dar si pe strada, in locuri publice. Promoterii impart leaflet-ul manifest, pin-uri de recunoastere si ii invata pe consumatori salutul Stejar. Desigur, apartenenta la Grupul de Esenta Tare este premiata pe masura. In concluzie, toate aceste elemente comunica principalul mesaj al promotiei "Vino, frate!", iar insumate vor induce consumatorilor atitudinea Stejar. Ce ne dorim sa obtinem in final este solidaritate si recunoasterea celuilalt ca "tovaras" de bere.

Membrii-fondatori ai Grupului de Esenta Tare

Mihai Barsan - Senior Brand Manger, Mihai Bonca - Brand Manager, Victor Armaselu Key Account Manager si Valentin Vernea On Trade Channel Manager, de la URSUS Breweries, Adina Stanescu si Andrei Nicolescu - Copywriteri, Andrei Galeata, Anda Runtag - Art Director, Cristina Lambru - Director de Creatie, George Turliu BTL & Production Officer, Cristian Bencze - BTL Manager, Adrian Popescu - Account Executive, de la Brands&Bears.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca. Compania detine in acest moment 4 fabrici de bere si peste 1.300 de angajati. URSUS Breweries isi desfasoara activitatea in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov si Tunari. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, cu operatiuni de productie si distributie in peste 60 de tari de pe 5 continente. Portofoliul de marci al grupului include beri internationale din segmentul premium, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o importanta gama de marci locale in pozitia de lideri de piata.

In afara Statelor Unite, SABMiller plc este de asemenea una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola. In anul financiar care s-a incheiat la 31 martie 2006, grupul a raportat un profit brut de 2.626 milioane de dolari si o cifra de afaceri de 15.307 milioane de dolari. Compania SABMiller plc este cotata la bursele de valori din Londra si Johannesburg.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri