Johnson & Johnson investeste 3 miliarde de dolari intr-un 'rebrand', pentru gasirea unei noi agentii care sa se ocupe de contul sau global.

Pitch-ul va avea loc la inceputul anului viitor, dupa ce Johnson & Johnson va incheia procesul de achizitie a diviziilor de medicamente si produse de ingrijire personala din cadrul Pfizer. Unul dintre rezultatele acestei achizitii ar putea fi consolidarea contului in cadrul principalelor trei agentii cu care lucreaza compania, si anume OMD Worldwide, Universal McCann si Carat.

Alte agentii cu care Johnson & Johnson mai lucreaza sunt Naked, care se ocupa de communication planning in SUA, si Mediaedge:cia, care se ocupa de achizitiile media interactive pentru brandurile Pfizer. Consolidarea contului in cadrul unei singure agentii este unul dintre rezultatele posibile ale reviziei, avand in vedere ca economiile media sunt unul dintre considerentele care au facut achizitia Pfizer atractiva.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri