Scopul campaniei este de a sublinia nevoia de integrare a persoanelor cu handicap, prin scoaterea acestora din conul de izolare, uneori autoimpus, dar de cele mai multe ori rezultat din reticenta societatii civile. Este necesara o descatusare a mentalitatii colective, care i-ar putea transforma atat pe cei normali, cat si pe cei asistati, din persoane pasive, in oameni responsabili ce participa activ in societate.
Tot in aceasta perioada se va desfasura actiunea Un carucior pentru tine, care urmareste achizitionarea unui numar de 300 de carucioare produse de tineri cu handicap pentru alti tineri cu dizabilitati.
Campania este in desfasurare in presa si outdoor in locatii centrale din Bucuresti, la radio si pe principalele posturi nationale de televiziune.
Cei care au sprijinit aceasta initiativa sunt: Free Communication (PR), Scharf Advertising SRL (productie video), Yama Studios (productie audio), Sendal (post productie), Holcim Romania, Grupul de Presa Catavencu, Banii Nostri, Add Media Communication, Tipart, Imperial si Euromedia
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: