Astfell, site-ul produselor "Prajitura casei", de la compania de dulciuri si cafea Alka Grup, este promovat pe cel mai accesat site din lume, yahoo.com, intr-o campanie ce a atras in doua saptamani aproape 20.000 de utilizatori romani.
Campania la produsele Alka se desfasoara prin bannere pe serviciul de e-mail Yahoo Mail, serviciul de mesagerie instant Yahoo Messenger si Inside Yahoo, care contine link-uri catre toate serviciile gigantului internet, a informat directorul de marketing si comunicare de la Alka, Ruxandra Roman.
Compania spera ca prin aceasta campanie sa ajunga la cei 2,5 de milioane de romani care acceseaza zilnic site-ul www.yahoo.com, in special la femeile cu varste cuprinse intre 18-34 de ani si la barbatii intre 25 si 39 de ani. Compania a refuzat sa dea informatii in legatura cu costul campaniei online.
Campania, inceputa pe 21 noiembrie si programata sa se incheie la 31 decembrie, a atras in primele doua saptamani majoritatea vizitatorilor site-ului www.prajituracasei.ro: din cei 20.000 de utilizatori unici care au accesat in aceasta perioada site-ul, 95% au intrat direct prin Yahoo, potrivit datelor de audienta ale Alka, a spus pentru NewsIn Ruxandra Roman.
Am gasit ca fiind potrivita asocierea caracteristicilor publicului produsului cu cel al utilizatorilor de Yahoo. Alka - Prajitura Casei este dedicata unui public cu viata dinamica, putin timp liber si dornic de noutate, a spus Amir Krenzia, Director General Alka Grup.
Campania online face parte dintr-o campanie integrata, care mai include spoturi pentru TV si radio, outdoor (panouri stradale) si reclame in presa scrisa.
Insa aceasta campanie nu este o premiera pe piata din Romania. In aceasta vara Starcom Media a derulat o campanie media pentru Jacobs Ice Coffee care a fost sustinuta, pe langa executiile pentru canalele clasice (TV, outdoor si presa) si de o campanie online.
.
Pentru comunicarea efectului racoritor si a gustului Jacobs Ice Coffee, agentia a folosit executii speciale menite sa sublinieze atributele marcii si sa le plaseze intr-un context relevant, in functie de profilul vizitatorilor site-urilor pe care a rulat campania.
Ineditul campaniei a constat in faptul ca, pentru prima data in Romania, comunicarea s-a produs si pe Yahoo! Messenger, datorita afinitatii evidente a acestui canal pentru grupa de varsta 16-29 ani. Din datele statistice puse la dispozitie de Yahoo!, numarul utilizatorilor din Romania de Messenger este de aproximativ 2,5 milioane, din care peste 55% fac parte din acest grup tinta.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: