Pana pe 5 decembrie, bradutii unicat creati de designeri, artisti si companii ce vor face obiectul licitatiei in cadrul Galei Festivalului Brazilor de Craciun mai pot fi admirati in incinta JW Marriott Grand Hotel.
Niciodata bradul de Craciun nu a a avut atat de multe povesti de spus ca in cadrul expozitiei brazilor ce vor oferi o sansa mai buna copiilor care muncesc pe strazi. Cristale Swarowski, catifea, organza, tul, perle, sute de baghete din sticla, lemn, argint, dantela, aripi de inger, generozitate, multa rabdare si munca, vise si speranta intr-o lume mai buna, toate acestea impodobesc brazii Festivalului 2006.

Anul acesta, Gala Festivalului Brazilor de Craciun din Romania se va desfasura simultan cu cea din Anglia. In acest sens dl Nick MacAndrew, chairman Salvati Copiii Anglia a transmis un mesaj catre Salvati Copiii Romania in care a afirmat: „ Seara de 5 decembrie uneste tarile noastre prin cele doua evenimente care au un singur scop comun: acela de a face o schimbare puternica pentru copiii care au nevoie de ajutorul nostru”.

In cadrul galei din 5 decembrie reprezentanti de marca ai companiilor, mass-media, mediului politic si cultural sunt invitati sa-si aleaga un brad de care sa se bucure si care sa bucure vietile a numerosi copii. Anul acesta mai multi creatori ca niciodata s-au implicat in evenimentul Salvati Copiii.Razvan Ciobanu a creat un brad sub forma de roca – iluminata cu mult drag pentru copii.

Irina Marinescu, care de anul trecut pana acum a devenit mama, a creat bradutul din dorinta de a-i darui fiului ei primul personaj, un prieten imaginar, un gardian al viselor, un inger tacut, din carpa si tuluri, din paiete si lumini. Un inger care sa aduca copiilor pentru care sunt creati an de an acesti brazi, toata dragostea pe care ea i-o daruieste fiului sau.

Rita Muresan, care revine in fiecare an cu idei deosebite pentru Festivalul Brazilor de Craciun a ales sa personifice anul acesta un obiect drag ei, “manechinul de croitorie” pe care l-a impodobit cu 3000 de strasuri Swarowski. Bradul realizat de Agnes Toma este bradutul din vis: alb, nins si pufos, un exercitiu de imaginatie care ne va revela fiecaruia copilul din noi.
Larisa Claru a revenit anul acesta cu un brad din placute de oglinda pe care s-au semnat personalitati proeminente ale Romaniei, aratand-si astfel sprijinul lor fata de cauza acestui eveniment.

Leon Mocanu, membru al Uniunii Artistilor Plastici din Romania, a realizat cu multa dragoste si rabdare un brad din sute de baghete de sticla care se “agata” de un suport metalic. Baghetele simbolizeaza copiii, care pentru a fi sanatosi si fericiti, au nevoie de sprijinul celor mari, al adultilor.
Wilhelmina Arz a creat bradul ei 2006 dedicandu-l femeilor-copii, manechinele, adevarate eroine ale unei lumi grele dar plina de pasiune: lumea modei.

Alexandru Ghildus, presedintele Societatii Designerilor Profesionisti din Romania a creat un brad din sticla care simbolizeaza speranta, curajul si increderea de care ai nevoie pentru a zbura spre inaltimi si a-ti urmari visele. Lena Criveanu a creat un brad in care se ascund ingerii care coboara din Ceruri de Craciun, aceasta perioada atat de speciala a anului.

Si Oxette prezinta anul acesta bradul sau, o demonstratie de arta cu influente vintage, inspirata din colectia Oxette toamna – iarna 2006 in care predomina detaliile pretioase, lucrate cu maiestrie si originalitate in aur si argint. Revista Beau Monde, pentru prima oara in eveniment in acest an, s-a implicat cu mult suflet, intreaga redactie lucrand la crearea unui brad care sa-i reprezinte. Bradul Beau Monde este dovada ca exista lucruri care rezista trecerii timpului si ca stilul este nemuritor, ca si speranta din sufletele acestor copii care viseaza la o lume mai buna.

Firma Togo Design prezinta un brad lucrat manual, din lemn masiv, cu un design unic completat prin aplicarea unei foite de argint peste formele clasice rotunde, redand pretiozitate unui obiect de mobilier. Veuve Cliquot si ID Sarrieri au creat un bradut glamour, lux si stralucire de la Veuve Cliquot si atmosfera sofisticata creata de I.D. Sarrieri. Instrumentele lor: dantela Chantilly, cristale Swarovski, matase, organza, catifea.

Compania Ericsson Telecommunications, sponsor de doi ani al Festivalului Brazilor de Craciun, a creat si un brad anul acesta. Un brad conceput pe baza valorilor de baza ale companiei: respect, profesionalism si perseverenta. Junior Achievement au realizat un Edu-brad, un brad care imbina spiritul Craciunului, a darui, cu cel al Junior Achievement, de implicare in educatie. Bradul este format din 7 cutii cu dimensiuni crescatoare, fiecare continand un cadou, diferite traininguri oferite de fundatie.

Si copiii din programele Salvati Copiii, alaturi de voluntarii care-i sprijina, au creat un brad la care au muncit cu entuziasm si bucurie si care contine mesajul lor de multumire catre cei care ii sustin.

Irina Schrotter si Ingrid Vlasov vor dezvalui brazii supriza in cadrul Galei.
Sponsorii principali ai editiei 2006 a Festivalului Brazilor de Craciun sunt Artima si Henkel Bautechnik, alaturi de care s-au implicat: Ericsson Telecommunications, Rolex, JW Marriott Grand Hotel, ApaNova, American Express, Avon, BRD Group Société Génerale, Cosmote, Düfa, Germanos, Motorola, Ultex, Artvista.

Festivalul Brazilor de Craciun este sustinut de comunitatea diplomatica si de afaceri, reunita intr-un comitet onorific prezidat pana anul acesta de Excelenta Sa, Dl. Svante Kilander, Ambasadorul Suediei. Printre personalitatile si companiile care sprijina acest proiect se numara: dl. Andi Moisescu (realizator TV), dl. Liviu Sfrija (Presedinte Henkel Romania), dl. Dan Moraru (CEO BBDO Romania), dna. Corina Barladeanu (Manager 2activePR), dna. Tereza Munteanu (Managing Director Young&Rubicam), dna. Ileana Pescariu (Managing Partner Publicis Dialog), dl. Patrick Gelin (Presedinte, Director General BRD - Groupe Société Générale), dl. Pierre Poupard (reprezentant UNICEF pentru Romania), dna. Mihaela Geoana (Presedinte Fundatia Renasterea), dna. Veronica Savanciuc (Lowe & Partners, Presedinte IAA Romania), dna. Rodica Moise (Coordonator National ILO-IPEC).

Festivalul Brazilor de Craciun este un eveniment de strangere de fonduri organizat anual de Salvati Copiii Romania, care are ca centru de interes o licitatie speciala de brazi de Craciun, creati exclusiv pentru aceasta ocazie de unii dintre cei mai cunoscuti designeri romani. Anul acesta printre creatorii implicati in creatia brazilor se numara: Irina Schrotter, Razvan Ciobanu, Ingrid Vlasov, Irina Marinescu, Agnes Toma, Rita Muresan, Wilhelmina Artz, Alexandru Ghildus, Lena Criveanu, Larisa Claru, Junior Achievement, Oxette, Leon Mocanu,Togo Design, dar si Ericsson Telecommunications, Beau Monde, Veuve Clicquot si ID Sarrieri, copiii si voluntarii Salvati Copiii.

Salvati Copiii Romania este o organizatie neguvernamentala, avand statut de utilitate publica, activa in domeniul promovarii drepturilor copilului din 1990. Este membra a International Save the Children Alliance, care este cea mai mare organizatie independenta din lume, de promovare a drepturilor copiilor, are 27 de membri si desfasoara programe in peste 100 de tari.

Salvati Copiii este implicata in diferite proiecte de educatie, protectie sociala si advocacy pentru copiii aflati in familii sarace, copiii victima a violentei, copiii strazii, copiii refugiati etc., lucrand cu copiii si familiile acestora pentru imbunatatirea vietii lor de zi cu zi si crearea unor planuri de viitor. Salvati Copiii isi utilizeaza experienta globala pentru a obtine din partea organismelor guvernamentale decizii si initiative de pe urma carora sa beneficieze toti copiii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri