Agentia McCann Erickson impreuna cu ING Asigurari de Viata au realizat o campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, targetand in special parintii din toate categoriile sociale.
Campania isi propune sa sensibilizeze si sa responsabilizeze publicul din Romania in privinta nevoii de protectie financiara a familiei si a necesitatii incheierii unei asigurari de viata.

Desfasurata sub sloganul Ai grija de cei dragi, campania este sustinuta pe langa componenta ATL si de presa, urmand a fi difuzata incepand cu aceasta perioada pana la sfarsitul anului, informeaza un comunicat al agentiei. Povestea din spatele spotului vrea sa ridice un semn de intrebare parintilor, subliniind ideea ca, in cazul disparitiei neasteptate copiii sunt cei care au de suferit, mai ales in situatia in care nu au sprijin financiar.

Jumatate din valoarea spotului este data de actorul din rolul principal, un copil cu totul si cu totul special care a jucat cu o naturalete si cu o profunzime pe care multi dintre marii actori si-ar dori-o. Cealalta jumatate trebuie impartita in trei: o parte este a casei de productie care a descoperit copilul, o parte, a regizorului, Shahar Segal, care i-a intuit potentialul si l-a ales si o parte ii revine clientului care a avut incredere in agentie, a precizat Adela Dan, senior Copywriter al McCann Erickson.

Prin aceasta campanie, speram sa reusim sa demontam acele mentalitati ale majoritatii romanilor legate de asigurarea de viata, sa generam constientizarea nevoii de protectie dar, mai ales, sa prezentam implicatiile financiare in cazul ignorarii necesitatii protectiei. De aceea, am prezentat asigurarea de viata din perspectiva costului neincheierii unei asigurari.
impreuna cu echipa de la McCann, cu care am colaborat extraordinar in dezvoltarea acestei campanii, speram ca am reusit atat sa ii punem pe ganduri pe parinti, cat si sa le oferim solutia pentru a-si proteja financiar familia, spune Carmen Soare, Director Marketing, ING Asigurari de Viata.

Pentru realizarea spotului Muncitorul McCann a colaborat cu casa de productie Castel Film, filmarile avand loc la Fabrica Faur. Echipa care a realizat campania este compusa din: Adela Dan Senior Copywriter, Adriana Pascan Group Creative Director, Alexandru Dumitrescu Associate Creative Director, Dana Constantin - Group Account Director, Irina Trifu Senior Account Executive, Marius Botirca AV Producer, Shahar Segal Regizor.

Din partea ING Asigurari de Viata: Carmen Soare Director Marketing, Delia Carstean Marketing Communication Manager, Raluca Marcu Marketing Communication Officer, Adina Ionita - Marketing Communication Officer.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri