Agentia Cohn & Jansen a realizat campania de advertising pentru anuntarea inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics.

Campania surprinde, intr-un mod relaxat si amuzant, dialoguri de pe forumul festivalului, intre participantii sau spectatorii editiei trecute. Chiar daca numele lor sunt ascunse sub diverse nick-uri, personajele dialogurilor sunt de fapt persoane reale, bine cunoscute in comunitatea de specialitate.

Ca in orice comunitate insa, cele mai savuroase momente sunt cele conflictuale. Personajele cu nick-uri haioase (fitb, seymour, mixxed, vivi etc.) isi arunca replici dure ca: Nu sunt centrala termica pentru ca sa va incalzesc. Poate imi spuneti ce ati vrea sa va demonstrez sau Imi propui sa lucrez mai slab, ca sa ramana loc si pentru altii? :) n-o vom face sau Clienti avem cu totiitu mai ai si altceva? etc. Printre dialogurile pe care le prezinta, campania nu se fereste sa aduca in discutie nici criticile la adresa festivalului.
Am citit, intr-un weekend, pe nerasuflate, toate discutiile de pe forumul Internetics explica Cohn, Art Director la Cohn&Jansen, cum a ajuns la acest
concept. "M-au fascinat. Mi-a sclipit ideea in momentul in care am dat peste un mesaj mai dur la adresa festivalului si care se incheia in felul urmator: sigur imi veti sterge postul. Dar post-ul n-a fost sters.De ce? Pentru ca Internetics este un festival transparent si a abordat intotdeauna intr-o maniera relaxata un subiect prin definitie greoi si tehnic : comunicarea online."
Campania realizata de agentie se adreseaza in primul rand comunitatii pe care Festivalul Internetics a coagulat-o an dupa an. O comunitate formata din oameni tineri, surprinzatori ca performanta, intotdeauna teribilisti, si nu de putine ori carcotasi la adresa regulilor sau a organizatorilor.

Campania este derulata pe toata perioada lunii aprilie in publicatii lider, precum
Academia Catavencu, B24-FUN, Cotidianul, Curentul, Radio 21, Ziarul Financiar si Ziua avand si o importanta componenta online care se desfasoara pe site-uri precum Imagoo.ro, Markmedia.ro, Trafic.ro, fluxul de stiri Media&Advertising, Acasa.ro, Ele.ro etc.

Executiile campaniei pot fi vazute pe site-ul festivalului, la adresa www.internetics.ro/campanie.

Din partea Cohn & Jansen s-au implicat in realizarea si desfasurarea campaniei: Cohn Art Director, Rusu Copywriter, Tufa Copywriter.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri