Agentia Cohn & Jansen a realizat campania de advertising pentru anuntarea inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics.

Campania surprinde, intr-un mod relaxat si amuzant, dialoguri de pe forumul festivalului, intre participantii sau spectatorii editiei trecute. Chiar daca numele lor sunt ascunse sub diverse nick-uri, personajele dialogurilor sunt de fapt persoane reale, bine cunoscute in comunitatea de specialitate.

Ca in orice comunitate insa, cele mai savuroase momente sunt cele conflictuale. Personajele cu nick-uri haioase (ôfitbö, ôseymourö, ômixxedö, ôviviö etc.) isi arunca replici dure ca: ôNu sunt centrala termica pentru ca sa va incalzesc. Poate imi spuneti ce ati vrea sa va demonstrezö sau ôImi propui sa lucrez mai slab, ca sa ramana loc si pentru altii? :) n-o vom faceö sau ôClienti avem cu totiiůtu mai ai si altceva?ö etc. Printre dialogurile pe care le prezinta, campania nu se fereste sa aduca in discutie nici criticile la adresa festivalului.
ôAm citit, intr-un weekend, pe nerasuflate, toate discutiile de pe forumul Interneticsů ô explica Cohn, Art Director la Cohn&Jansen, cum a ajuns la acest
concept. "M-au fascinat. Mi-a sclipit ideea in momentul in care am dat peste un mesaj mai dur la adresa festivalului si care se incheia in felul urmator: sigur imi veti sterge postul. Dar post-ul n-a fost sters.De ce? Pentru ca Internetics este un festival transparent si a abordat intotdeauna intr-o maniera relaxata un subiect prin definitie greoi si tehnic : comunicarea online."
Campania realizata de agentie se adreseaza in primul rand comunitatii pe care Festivalul Internetics a coagulat-o an dupa an. O comunitate formata din oameni tineri, surprinzatori ca performanta, intotdeauna teribilisti, si nu de putine ori carcotasi la adresa regulilor sau a organizatorilor.

Campania este derulata pe toata perioada lunii aprilie in publicatii lider, precum
Academia Catavencu, B24-FUN, Cotidianul, Curentul, Radio 21, Ziarul Financiar si Ziua avand si o importanta componenta online care se desfasoara pe site-uri precum Imagoo.ro, Markmedia.ro, Trafic.ro, fluxul de stiri Media&Advertising, Acasa.ro, Ele.ro etc.

Executiile campaniei pot fi vazute pe site-ul festivalului, la adresa www.internetics.ro/campanie.

Din partea Cohn & Jansen s-au implicat in realizarea si desfasurarea campaniei: Cohnľ Art Director, Rusu ľ Copywriter, Tufa ľ Copywriter.
Aboneaz─â-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri