Dupa The Blood Network, campanie care incurajeaza donarea de sange, organizatorii festivalurilor Untold si Neversea demareaza o noua campanie prin care isi doresc sa fie un catalizator pentru comunitatea din Constanta, orasul care gazduieste festivalul Neversea. Alaturi de Primaria muncipiului Constanta, organizatorii Neversea demareaza campania “S.O.S Cazino”, prin care doresc sa puna in valoare aceasta cladire simbol a Romaniei si sa contribuie la procesul de salvare a cladirii.

Prima etapa din proiectul de reabilitare a capodoperei este conservarea, iar lucrarile vor incepe la finalul lunii Septembrie si vor fi finalizate pana pe 14 noiembrie. S.O.S Cazino este o invitatie catre toti romanii care vor sa ramana in istorie printre cei care au contribuit la salvarea acestei cladiri. Fiecare doritor poate sa doneze incepand de astazi pana pe 1 noiembrie pe site-ul www.neversea.com/sos-cazino. Pe langa initiativa acestei campanii, organizatorii Neversea vor dubla suma stransa din donatiile facute de catre public.

„Pe langa festival si pe langa ceea ce oferim in cele patru zile, noi credem si in amprenta pe care vrem sa o lasam in comunitate, dincolo de perioada festivalului. Ne-am dorit sa fim initiatorii dar si catalizatorii unei campanii care sa puna in valoare orasul Constanta, iar obiectivul ales in acest sens este una dintre cladirile simbol ale Romaniei, Cazinoul din Constanta. Toti cei pe care ii leaga o amintire de aceasta splendida cladire pot contribui si impreuna o putem salva”, a declarat Edy Cherej, director de marketing si comunicare Neversea.

Campania este sustinuta si de operatori privati, unul dintre partenerii Neversea, Kaufland Romania, donand cauzei suma de 10.000 de euro. „Urmarim cu atentie provocarile cu care se confrunta societatea romaneasca si dorinta noastra este ca prin aceste investitii sa schimbam vietile romanilor in mai bine, sa aducem speranta acolo unde aceasta lipseste. Cazinoul din Constanta este un simbol al litoralului romanesc si al acestei tari. Impresionati de povestea fascinanta a monumentului, ne-am decis sa ne implicam in conservarea cladirii”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR manager Kaufland Romania:

Pentru a vedea din atmosfera de odinioara a cazinoului, organizatorii au pregatit in site-ul neversea.com/sos-cazino si o experienta 360 despre cum arata inainte si cum va arata dupa, cladirea construita in 1910 si considerata o capodopera a stilul Art Nouveau in Europa.

Neversea 2018: artisti si bilete

Armin Van Buuren, Steve Aoki, Galantin, GTA, Jonas Blue, Kungs, Tujamo si Yellow Claw sunt noii artisti anuntati pentru editia din acest an a festivalului de muzica de la malul marii, Neversea, ce va avea loc in perioada 5-8 iulie.

Armin Van Buuren vine pentru prima data pe litoralul romanesc, desi a fost prezent la fiecare editie a festivalului Untold. Line-up-ul celei de-a doua editii a Neversea este completat de Steve Aoki, Galantis si Tujamo care s-au aflat in topul preferintelor fanilor Neversea. Cei doi DJ suedezi din cadrul Galantis vin, de asemenea, in premiera pe litoralul romanesc. Jonas Blue, cunoscut pentru melodiile „Mama” si „Perfect Strangers” vine in premiera la Neversea.

Incepand din data de 8.03.2018, pretul abonamentelor pentru cele 4 zile de festival este 449 de lei plus taxe. Acestea pot fi achizitionate de pe www.neversea.com. Pretul final al acestora va fi de 550 de lei plus taxe. Sunt disponibile si abonamente VIP la pretul de 900 de lei plus taxe.

In 2017, In cele trei zile de festival peste 153.000 de mii de participanti din tara dar si din strainatate au trecut pragul taramului primei editii a Neversea. Peste 100 de artisti internationali au urcat pe cele 7 scene printre care, pentru prima data in Romania: Jason Derulo, Rita Ora si Dua Lipa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri