IAB Romania a decis in ultima Adunare Generala a Asociatilor sa completeze Consiliul Director al Asociatiei cu reprezentantii companiilor Gemius si OLX, crescand astfel reprezentativitatea la nivel de piata si accentuand implicarea IAB in furnizarea de date si cercetari relevante pentru industrie.

Astfel, noul Consiliu Director al IAB pentru viitorul an va fi compus din: Gabriel Patru (Wavemaker), Ionut Oprea (Standout), Mihai Tanase (Renault), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius Romania).

"In mod cert piata de advertising online din Romania este una dificila, cu multe particularitati pe care nu le regasim in alte tari (fragmentare, trenduri declarate si analizate fara cifre consistente in spate, aglomeratie de guru si specialisti fara un background verificabil, si lista poate continua), insa tocmai asta o face foarte ofertanta - pentru companiile care isi desfasoara activitatea aici, dar si pentru o organizatie precum IAB, pe care o vad avand un rol important pe partea de educare, reglementare si aliniere la standardele internationale. M-am alaturat Consiliului Director cu mult entuziasm si m-am bucurat sa gasesc aici proiecte ambitioase (la care vom avea mult de munca!) si colegi implicati, cu o energie cel putin la fel de mare ca a mea", a declarat Doina Radicof, Head of Sales & Client Service, Gemius Romania & Moldova.

Totodata, prin noua componenta a Consiliului Director se urmareste o implicare mai activa si sustinuta in proiectele asociatiei care vizeaza 4 piloni importanti: Cercetare (ROADS), Evenimente (IAB MIXX Awards), Educatie (DIMAQ, IAB Academy), Autoreglementare (Standarde si Bune Practici in publicitatea online)

"De-a lungul perioadei petrecute de partea furnizorului de media, am reusit sa cunosc piata cu bune si rele si sa fac tot ce imi sta in putinta sa fac lucrurile sa functioneze cat mai bine. Prezenta OLX in IAB vine nu doar ca publisher, ci si din perspectiva clientului ce investeste consistent in industria locala. Personal, am avut intotdeauna un respect deosebit fata de organizatiile IAB, iar activitatea lor mi-a fost sursa de inspiratie si educare de-a lungul vremii. Implicarea mea vine tocmai din aceasta idee, ca o organizatie precum IAB Romania, prin activitatea si comunicarile pe care le are, are puterea sa educe si sa inspire nu doar profesionistii deja angrenati in nisa noastra, ci mai ales tinerii profesionisti in devenire", a spus si Ana Visian, Advertising Sales Manager OLX Group Romania.

Citeste si:
Renault ar putea iesi de pe unele piete
Renault ar putea iesi de pe...

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
OLX permite comercializarea de animale de companie