In ultimii ani, agentii din toata lumea, incluzand si Golin, s-au indepartat de termenul de relatii publice, in favoarea altor termeni considerati mai puternici, precum integrat, digital si marketing. PR-ul progresiv accentueaza importanta relatiilor publice eficiente pentru branduri si companii, consolidand in acelasi timp valoarea PR-ului pentru profesionistii care si-au dedicat cariera acestui domeniu.

„In era earned media, industria noastra are nevoie de claritate si convingere cu privire la impactul pe care PR-ul il are asupra business-ului,” a spus Matt Neale, co-CEO Golin. „Relatiile publice nu au fost niciodata mai importante decat acum. Clientii stiu ca atentia nu poate fi cumparata, ci mai intai trebuie obtinuta. Profesionistii din PR fac acest lucru mai bine decat oricine. Suntem mandri de ceea ce facem si-i incurajam pe cei din jur sa aiba aceeasi implicare in aceasta disciplina dinamica.”

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont