Citeste si
Optimisti ca de obicei, publicitarii intra in noul an cu ganduri bune, optimiste si numai bune de enumerat. “In mod normal, veniturile agentiei vor creste cu macar 10%”, spune Roxana Dumitru, managing director al agentiei Leo Burnett. “La nivel de resurse umane, vom continua planul de traininguri inceput acum un an, plan in care se investeste 1 milion de euro pe durata a 5 ani, implicand programe de formare cu cei mai buni specialisti din tara si din strainatate”, a completat aceasta.

Cu o cifra de afaceri de 9 milioane euro in 2006 si 6,3 milioane in 2005, echipa GMP planuieste sa se mute intr-un nou sediu, sa se extinda, sa consolideze BTL-ul si sa infiinteze un departament de strategie.

Mai in gluma, mai in serios, Speed Promotion si-a gasit pozitionarea potrivita in anul care tocmai s-a sfarsit. “Ne adresam companiilor romanesti de succes, la conducerea carora se afla inca antreprenorul care le-a construit, cu bugete de comunicare medii - intre 200 si 500 de mii de euro anual”, precizeaza reprezentantii companiei. Daca 2006 a fost anul investitiei in extindere, sediu, tehnologie, echipa, 2007 va insemna pentru ei investitie in oameni: departamentul de media, client service si creatie. Te-au invitat sa iubesti Mazda, ti-au recomandat prin Midocar, Volkswagen pentru orice stare de spirit si te-au asigurat ca sunt langa tine si astfel, “am terminat anul sanatosi, ne-au crescut copiii (unora) si clientii ne sunt multumiti”, completeaza ei. Cifra de afaceri: un milion de euro, cu aproximativ 15% fata de cei 873.000 euro de anul trecut.

Cele mai importante investitii ale Ogilvy s-au facut in 2006, in oamenii din echipa si traininguri. “Investitiile in training sunt doar o parte a reponsabilitatii cu care, in reteaua noastra, sunt tratati cei care duc mai departe povestea de succes inceputa de David Ogilvy. In Romania, aceasta investitie s-a ridicat in ultimul an la circa 100.000 euro”, ne spun reprezentantii companiei. Cifra de afaceri a Grupului Ogilvy pentru anul 2005 a fost de 43,5 milioane euro si este in continua crestere de la an la an.Daca puiul gatit nu face rau, fii dolce! S-au remarcat sau nu printre clienti si consumatori, agentiile de publicitate au avut un an cat se poate de benefic pentru intreaga industrie.