Cea mai importanta competitie automobilistica de pe planeta, Formula 1, in cautarea unui nou public, mai tanar, va lansa vineri o ofensiva pe platforma video la cerere Netflix, prin difuzarea unei serii documentare, in 10 episoade, dedicat sezonului 2018, informeaza AFP, preluat de Agerpres.

Cu o saptamana inaintea debutului Campionatului Mondial 2019, aceasta serie patrunde in culisele Formulei 1, pe care isi propune "sa o aduca in cultura populara", a explicat Ellie Norman, directoarea de marketing si comunicare din "Marele Circ".

Colaborarea cu Netflix face parte din procesul de "democratizare" a Formulei 1, pe care l-au initiat noii proprietari din cadrul grupului american Liberty Media, incepand din ianuarie 2017, in scopul de a reaprinde pasiunea fata de aceasta competitie in randul iubitorilor sporturilor cu motor.

Pe langa revenirea anumitor curse pe posturile publice de televiziune si organizarea de evenimente in orase, cu ocazia Marilor Premii, Formula 1 s-a deschis rapid, sub acest impuls, catre noile media si retelele de socializare.

Parteneriatul cu Snapchat, competitiile de eSports sau difuzarea online a curselor de Grand Prix au precedat aceasta serie documentara, intitulata "Formula 1: Drive to Survive", care nu va fi doar un simplu rezumat al celor 21 de curse, ci va prezenta anumite evenimente care au marcat sezonul, povestite de catre piloti, patroni de echipa si apropiati, urmariti pe circuite, dar si in viata de zi cu zi.

"Este un bun exemplu al schimbarilor care au loc in Formula 1. De cand am deschis aceasta noua era, un lucru care revine in mod regulat este ca fanii vor sa-i inteleaga pe piloti. Filosofia Formulei 1 este acum aceea de a se angaja in aceste domenii si de a face din acest sport mai mult decat ceea ce se intampla pe pista", a apreciat directorul sportiv Ross Brown.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri